Vierailija

Edellisen kerran kävin neuvolassa tämän kuun alussa, seuraava käynti toukokuun alussa. Toista lasta odotan, mutta silti tuntuu aika harvoilta nämä käynnit, kun nyt on menossa jo rv 36...

Kommentit (8)

Minulla pari päivää vajaa tuo 36 viikkoa. Tänään kävin neuvolassa. Seuraava aika sitten kun saavat lääkärin paikalle. Kuudetta odotan joten en kamalan huolissaan ole vaikka tuo väli pitempi. Kahta viikkoa ite ehdotin väliksi. Mutta tuo kuukauden väli jo aika kummallinen. Ethän välttämättä edes ehdi käydä enää sitä ennen synnytystä..

En taaskaan saanut sanaa suustani kun uutta aikaa varattiin, hämmennyin jotenkin. Vaikka kaikki on mennyt ihan hyvin, niin luulisi että olisi hyvä seurata hemoglobiineja, jotka on olleet vähän mitä sattuu, ja turvotustakin on ollut. Pitää kai tuppaantua testattavaksi, jos alkaa jokin epäilyttää. Mutta aika ihmeellistä minusta, ettei neuvolakäyntien määrää ole ilmeisesti mitenkään standardoitu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ens viikol ultra ku oon vähän erityisseurannas. mut edellinen neuvolakäynti oli 2 viikkoo sit, sitä aiemmat kuukauden välein. viimeisen kuukauden ajan on sit neuvola joka viikko. ja kolmatta olen minä odottamassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat