Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö pelota, että lapsestanne tulee rötväleitä, teinipissiksiä? Minusta hyvä(t) harrastukset pitävät ihmisen oikealla polulla.

Minä olen köyhä opiskelija, mutta olen aina saanut revittyä lapselleni lukukausimaksut harrastuksiin. Tämä on prioriteeteissä tärkeimpiä (ruan, ja asumisen jälkeen). Toinen tärkeä elementti on, että olen mukana lapsen harrastuksessa en sysää lastani vain harrastamaan vaan olen aktiivisesti mukana.

Joskus järkyttää kun ihmiset tekee monta lasta ja sitten eletään niin kädestä suuhun, ettei ole yhtä kunnollista harrastusta varaa tukea.

Hyvät elintavat& hyvä vuorovaikutus perheessä on tärkeintä!

Kommentit (10)

Enemmän pelottaa,mitä käy nille lapsille,joiden elämä on ohjelmoitu jokaista minuuttia myöden.

Hyvää vuorovaikutusta ja elintapoja voi olla perheessä,vaikka ei olisi mitään ohjattua harrastusta.

voi ilmaisia/halpoja asioita. Ja monet eivät tunnu pitävän esim. lukemista harrastuksena mutta sekin voi olla sitä.

Minulla ei ollut pienenä mitään yleisesti hyväksyttyjä harrastuksia, en käynyt missään osallistumassa säännöllisesti, mutta sen sijaan luin paljon, keräilin postimerkkejä, opettelin ruuanlaittoa jne. Ja kaikki tämä ihan ala-asteen puolella jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tämän vuoden numero. Miten kunnollisesta urheilia tytöstä tuli narkkari. Elämä oli vaan harrastuksia ja kun ne joutui lopettamaan äkillisen sairastumisen myötä, ei elämässä enää mitään ollutkaan joten tille tuli huumeet...

Mun pointti ei todellakaan ollut raha, vaan perheen halu tukea harrastuksia. Mun poika on harrastanu ilmaisia ja maksullisia. Hänen mielenkiintojensa mukaan. Minusta harrastukset on vaan niin tärkeä asia, että minusta on ajattelematonta perheeltä jos niitä ei tueta.