Seuraa 

Ajattelin nyt aloittaa meille ihan uuden pinon, kun tuo edellinen on jo parin viikon takaa. =)

Omassa navassa tapahtuu niin että tänään kp1 ja nyt olen sitten katsellut lentoja josko vaikka pääsis taas yrittämään. Harmittaa vaan kun siinä tulee sitten vappukin vielä sotkemaan, mutta mulla on kyllä viimeaikoina ollut ovis melko aikaisessa vaiheessa kiertoa, että toivoisin sen osuvankin sitten jo ens viikon lopulle. Huh tuntuupa huimalle että jo ehkä ensi viikolla taas olis inssi. =)

[b]Leia[/b] pahoitteut negasta ja vuodon alkamisesta. Varmasti sitä lataa kuitenkin siihen IVF:n enemmän toiveita kuin insseihin, onhan niissä periaatteessa paremmat onnistumisprosentitkin. Eikös teillä jäänyt kuitenkin alkioita pakkaseenkin että jos piankin vielä pääsisitte yrittämään PAS:a. Oletko sitä jo ehtinyt jaksanut ajatella. Lohtuhalaus vielä ja jaksamista. [b]Agralle[/b] myös pahoittelut täti punaisen saapumisesta, mutta sinulla tuntui olevan jo uudet suunnitelmat mielessä. Tsemppiä.

[b]Tiuhtis[/b] haamuhan on aina tietenkin hyvä merkki... bd bd bd

Toivotaan että joku tai vaikka molemmat pikkusissit olis tarttuneet ja pitäisivät nyt kovasti kiinni koko 9kk matkan ajan.

[b]Wintteri[/b] siellä teillähän oli sitten kuitenkin nopeaa toimintaa sen ajan kanssa, kunhan sen viimein saitten niin nythän se on jo melkein ovella. Olisihan se aivan ihanaa jos teillä olisi se oma pienokainen sitten jo häissäkin mukana. =)

[b]Helille[/b] ja Penelopelle myös minulta huiskutukset \O/

Aurinkoisin terveisin Suvis, joka lähtee paistattelemaan päivää tuonne hellekeliin. =D

Sivut

Kommentit (40)

Hei kaikki, ja kiitos peukutuksista. Kylla taalla olo on aivan ihmeellinen, testia ei tehda ja ab-kuuriakaan ei nayteta tarvitsevan kun oireet alkaa helpottaa. Mulla oli oireina, rintojen turvonneisuus, tuntu et rinnat kasvaa silmissa, olen menossa nyt ostamaan kasan uusia rintaliiveja, nanniseutu oli tosi arka, rinnat kauttaaltaan kuumat. Kuumavesipullo ja villasukat rinnoissa ja veden juonti nain kotikonstina alkoi helpottamaan oireita joten kylla mie odottelen viela vapun jalkeen ennenkuin testailen. Olishan se ihan mieletonta jos luomuna...apua. Lisaksi mulle on tullut viime viikojen aikana painoa lisaa, lahinna vatsan seudulle urheilusta ja ruokavaliosta riippumatta. Ollaan otu lahes salaatti linjalla ja eilen kun kokeilin miehen siskon haihin ostamaani pukua (haat nyt viikonloppuna lauantaina) ma en saanut vetoketjua kiinni. APUA!!! Kamala paniikki, parin sadan euron puku (ok ok, mies hemmotteli!!!) ja en saa sita kiinni. Joten pikainen mehupaasto, tanaan vetoketju meni jo kiinni mut hengittaa en pysty.

Mut on tassa viela 2 paivaa.

Vapun jalkeen torstaina me tiedetaan sit onko luomua vai...ollaanko hoitoihin jonossa.

Ihanaa viikonloppua kaikkille, myoskin taalta auringonpaisteesta.

T. ulkomaankirjeenvaihtaja Wintteri

Wintteri: Olisipas se aika jymyjuttu, jos teillä luomuihme olisi matkalla! Huihui. Kai nyt kuitenkin testaat ennen kuin antibiootteja alat syödä varmuuden vuoksi? En tiedä auttaako tossakin ne kaalinlehdet ja muut, mitä käytetään rintatulehduksiin imetyksen yhteydessä? Onkos muita oireita?

Leia, ymmärrän hyvin että mieli on matala. Ei ihme. Vuodata ihan vapaasti! Kyllä me kuunnellaan, tai siis ainakin luetaan empatialla. Mulla on aina helpottanut että on raivolla lähtenyt vaan ajattelemaan uutta hoitoa, mennäänkö teillä seuraava lääkkeillä vai luomuna? Lohtuhali ja tassutus.

Joko Suvis on varannut lentoliput? Karmii ajatella millainen hinta teillä tulee yksin insseistäkin, kun päälle lentoliput... Toisaalta on se varmaan kiva täydentää ruisleipä- ja salmiakkivarastoa?

(.) Älytön työstressi. Onneksi vain tilapäinen, pari isoa hommaa joista toinen huomenna ja toinen tiistaina ja tuntuu että haluais vaan möllöttää ja silitellä massua ja miettiä mitä siellä tapahtuu jos tapahtuu, mutta nyt on pakko tehdä yötä myöten hommia! Tympii, tai siis tympis jos edes ehtis. Hyvä puoli on tietty, ettei ehdi tutkailla fiiliksiä turhaan,mutta yököttää alkaa heti jos ei muista syödä muutaman tunnin välein ja tuntuu että tissit näkyy kulman takaa tullessa huomattavan paljon ennen muuta kroppaa :-) Tänään erehdyin laittamaan avoimen paidan päälle ja piti töissä vähän kumarrella - tuntui kuin olisin vyörynyt yli äyräiden ja että se ympärilläkin huomattiin. Miehet on alkaneet tuijottaa, mikä on aika outoa, koska kumminkin naama on täynnä hormonifinnejä ja turvottaa ja on muutenkin aika epäseksikäs olo.

Okei, nyt on lepotauko ohi ja pitää jatkaa töitäääääääääää................................................................................................

Tiuhtis pikkustressissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Maikkosen kaltaisia ihmisia todellakin kaivataan lisaa. Ihania enkeleita.

Ja Tiuhtis...kylla siun solut viela hyodyksi tulee, siulle itsellesi nimittain!! Mie jaksan uskoa etta sie veila putkautat sen tupsupaisen pikku Tiuhtiksen.

Me yritetaan hoitoja suomessa jos luovuttaja vain loytyy.

Ma olen aloittanut autolla ajelun taalla...pikku hiljaa alkaa sujumaan. Vaikka pari kyynelta on vuodatettu tan vaaran puolen liikenteen takia.

Lahetan nain perjantai paivan kunniaksi kaikille teille suurenmoisille kissanaisille halauksen!

Lenelle iso lohtuhalaus ja tervetuloa mukaan, vaikkakin hieman ikavissa tunnelmissa.

Tiuhtis: Ihana kuulla etta voimat alkaa paranemaan ja SUURI pahoitteluni etta mun vanha polla alkaa tekemaan temppuja. Meidan hoidot tehdaan Treella jos joskus sinne asti paastaan, luovuttajaa vailla ollaan.

Omaa napaa: Mun ajoharjoittelut miehen kanssa on alkaneet sujumaan, tanaan kaytiin illalla jo hieman pitemmalla lenkilla niin etta lupauduin ystavalleni etta piipahdan huomenna itsekseni sen luona. Mies menee yovuoroon joten mulla on illalla hyvaa aikaa ajella. Ehka ma en sittenkaan tarvitse ajoharjotusta autokoulussa.

Ma olen ollut ihan alyttoman vasynyt koko tan viikonlopun, enka oikein tieda onko taa siitepolyallergiaa vai alkavaa flunssaa. Mut nyt mie hipsin nukkumaan kun tuo leffakin loppu.

Adios amigos

Wintsu

Kaipa tästä elämä voittaa, vaikka tipan saa vieläkin linssiin kohtuullisen helposti. Kyllä se vain näin taisi olla, että luottamus siihen että hoidot ihan oikeasti voi auttaa meni ja tilalla on nyt aika vahva pessimismi. Harmittaa siinä mielessä, että sellainen varovaisen toiveikas olotila on niin paljon energisempi ja positiivisempi ja itsellekin mukavampi - läheisistä nyt puhumattakaan. Sain kuitenkin sen verran aikaiseksi tänään, että ilmoittelin klinikalle tuloksista. Kaipa me vielä ennen kesätaukoja PASia kokeillaan eli tämä kierto olisi hengähdystaukoa ja sitten siitä PASiin. Anteeksi tämä omanapainen vuodatus...

Tiuhtikselle isot onnittelut jo valmiiksi! Eiköhän se haamu siitä kunnon plussaksi vahvistu ja sinullahan on nyt tukilääkityskin (hepariini vai aspiriini?), jolloin varmaan on paremmat mahikset saada vauva kotiin saakka!!

Wintterille myöskin halaus. Teillä taitaa siellä saarella olla oikein positiivisten uutisten tulva. Mukavaa, että asiat järjestyvät ja rullailevat kaikin puolin oikeaan suuntaan!

Suvikselle peukkuja jo valmiiksi. Tosiaankin huimaa, että pääset jo ihan pian inssiin!!

Olipas kiva Heli kun pistäydyit. Vauva-arki on varmaan aika mukavaa? Samoin huiskutukset Minervalle! Pian jo loppusuoralla se pitkä odotus.. Hyvää vointia loppuun saakka!

Terkut kaikille

Leia

Tiuhtis: Mitenkas verikokeet??

ON: Ma repaisin tanaan oikein urakalla ja irtisanoin (aivan isoksi illatyksesi myos itselleni) itseni. Tuli vain mitta tayteen juuri ennen tyovuoron alkua ja kaannyin ympari ja kavelin ovesta ulos. Mies oli aivan mielettoman onnellinen paatoksestani ja muutaman tunnin paasta kun tajusin mita olin tehnyt ja kyyneleet tulivat mies lupas et maksaa mulle " viikko rahaa" saman verran kun olisin saanut toista. Han on pyytanyt minua irtisanomaan itseni jo kuukausia silla olen ollut kovin onneton ja stressaantunut toiden takia.

Ens viikolla on laakariaika, jannittaa ihan kamalasti. Sita ennen pitkaksi viikonlopuksi Lontooseen.

Ihania oloja kaikille!

Hienoa, että teit noin rohkean tempun. Turha sitä on kärvistellä ikävässä paikassa, parempi että on täysin vapaa etsimään parempaa. Olispa munkin puoliso niin rikas että vois maksaa mun palkan verran viikkorahaa :-/ Mutta toistaiseksi olen meistä kahdesta se paremmin ansaitseva, joten täytyy pysyä työelämän syrjässä kiinni vielä.

(.) Maanantaina oli tosi hyvä verikoearvo, 1728 kun viitearvo oli muistaakseni 540-2000 (en ole varma noista kymmenluvuista vitosen jälkeen, mutta niillä main). Eilen sitten alkoikin taas vanhat emrkit, pienen pientä tihkuttelua ja kuukautiskipumaista vääntöä, soitin Naistenklinikalle ja laittoivat lähetteen niin että kävin kontrolli-hcg:ssä iltapäivällä. Nyt olen täällä kuin tulisilla hiilillä ja odottelen tulosta, jonka hoitaja lupas soittaa mulle tänään aamulla. Kello tulee jo kymmenen, kääk. En mä illalla enää vuotanut, enkä tänäänkään ole, mutta niin mulla on ennenkin ollut että pientä tihkuttelua vaan joka sit vähitellen voimistuu mutta alkaa olla kunnoin vuotoa vasta kun lääkkeet lopetetaan. Stressaa niin maan pirusti ja masentaa. Olin ihan raivona jo eilen että helkkari jos taas käy näin. No, nyt pitää vaan yrittää pysyä toiveikkaana edelleen, ainakin siihen asti että puhelin soi... Tai sit soitan ite perään.

Leia, millä sun PAS tehdään? Jos huonosti käy, mulla on ylimääräisiä lugeja ja zumenoneja kun kävin jo hakemassa loput :-(

Suvikselle tsempit oviksen metsästykseen ja hoitoon!

Kaikille muillekin keväthalit ja huiskutukset vappuhuiskalla.

pääkaupunkiseudulla asutaan. Kiitos sinulle tästä " valosta päässä" , ihan samalla tavalla itse piristät päivää täällä!

(.) alkaa onneksi vuoto vähän jo vähenemään ja kivuista selviää jo paracetamolilla eli parempaan päin. Ulkona on niin ihana keli että ajattelin käydä kysymässä puolisolta josko lähdettäisi metsäreissulle, vaikka otettais eväitä mukaan ja syötäis lounas ihan sananmukaisesti ulkona. Niin että huiskutus!

Ota sit simaa ja tippaleipiä klinikalle mukaan, niin pääset vapputunnelmaan :-) On se hienoa että on noin toimiva ovis, joka siis osaa lukea kalenteriakin. Toivottavasti seuraavat päivämäärät joita pitää seurailla liittyykin sitten tähän neljäänkymmeneen viikkoon!

Leia, mikä teidän PAS-aikataulu on? Joko yhtään tiedätte?

Hyvää vappua tosiaan ihan kaikille, toivottavasti muilla on ihan " oikea" vappu, meillä kun puoliso on töissä ja minä vaan voin niin pahoin ettei tartte edes perunasalaattia ajatella syövänsä.

Huiskutus!

Olipa kurja uutinen. Olen tosi pahoillani! On se julmaa, että ensin vähän herää toivo ja sitten nykäistään taas matto jalkojen alta. Vaikka miten heikko mahdollisuus olisi, niin sittenkin, kyllä sitä silti toivoo ja pettyy.

Meillä vähän toisenlaisia tuloksia, eli kyllähän se plussaksi oli vahvistunut se minun viikonloppuhaamu. Jee... tai siis ihan rehellisesti ei. Musta tuntuu että mä oon about yhtä innostunut tästä plussasta kuin joku toinen vois olla ovulaatiotestin plussasta. Sellainen fiilis, että kyllähän se joo ihan kivaa on ja oikea suunta, mutta ei tarkoita kuitenkaan mitenkään sitä että minusta joskus tulisi äiti. Neljäs kerta vuoden sisään raskaana, niin ei sitä kauhean voittajafiilikset kai edes voisi olla. Maanantaina on verikoe, 11.9. ultra. Ehkä, jos sinne asti päästäisi, voisi olla vähän eri tunnelmat.

Haleja muille täältä sateesta, onhan se kiva että kasvit saa vettä!

Lähdin ajoissa kaverin Vappu pirskeistä kotiin lepäämään, kun kuitenkin on tuo inssikin takana tänään ja huomenna olisi sitten ne lastenkutsutkin.

Inssissä kaikki meni hyvin ja vasemmalla oli mahtavan kokoinen munis odottelemass puhkeamsitaan. =)

Nyt sitten edetään piinistä päivä kerrallaan.

Hauskaa Vapunjatkua kaikille!!!

Hei Tiuhtis tuohan kuullosti hyvalta idealta, me olemme jo paattaneet tulla suomeenkin hoitoihin...kunhan luovuttaja loytyy.

Mut etkos sie ole siel pohjois jaostossa? Vai alkaako miun vahan polla taysin seota ja muistan asian vaarin. Ei mikaan ihme kaiken tan hulinan jalkeen. No ainakin sain siulle " lampun synttymaan paahan" . Ihanaa kun sie aina piristat paivaa.

Halaus, Wintsu

Arvo oli yli 4000 (henkilökohtainen ennätys, aiemmissa ei ole noussut yli kahden tonnin ennen irtoamista) joten nyt pitäis vaan yrittää olla stressaamatta ja odottaa kaikessa rauhassa. Kun vaan lakkais sattuamsta!

Tosin kamalan kylmää sellaista - brr.. talvitakkihan tässä olisi kaiveltava esille!

Tosi hyvin ajoitettu Suvis, sun ovulaatiohan osaa lukea kalenteria ;) Mutta ei kait klinikat tänään kiinni ole, normaali työpäivähän nyt on. Joten ei muuta kuin peukut inssiin ja hauskaa vappua!!

Pinossa on tosiaan kovin hiljaista, mutta itsellenikään ei kuulu mitään ihmeellistä ja uutta, kierron vaihtumista vain odotellaan. Olikos Wintterillä lääkäri aika tällä viikolla? Kuulumisia siis odotellaan sieltä!!

Kaikille vielä mukavaa Wappua! Kesän kuulemma pitäisi alkaa täällä pohjolassa nyt sitten virallisesti tästä!

Leia

tänään aamulla oli lähes yhtävahvat viivat, joten lh-huippu siis joko tänään tai huomenna. Niin että inssi ois sitten kaiken järjen mukaan huomenna. =)

Tosin nyt huolestuttaa miten vappu vaikuttaa asiaan... eihän ne nyt huomenna voi vielä olla vapaalla, eihän. No sehän sitten selviää aamulla sinne soittaessani, mutta kyllä sitten ottaa päähän jos vapun takia jäiskin hoito tekemättä. Perhana!!! (anteeksi kielenkäyttöni)

Hauskaa Vappua vaan kaikille, tulen huomenna sitten kertoilemaan miten mun kävi. Vaikka onkin vaarana että tämä menee yskin puheluksi, niin silti raapustelen täällä viestiä hermostuksissani. =|

Tämä oli nyt täysin omaa napaa, toivottavasti ymmärrätte että nuppiin ei nyt muuta mahdu.

Saatiinhan me ne pullakahvit. Hyviä vointeja seuraaville 9 kk:lle.

Wintterille pahoittelut, aina se kirpaisee, kun ehtii jo toivo nousta ja sitten lyödään taas maan tasalle.

Onneksi sinulle on ihana mies tukemassa ja hääsuunnitelmat piristävät takuulla.

Agralle tsempitykset tulevaan ivf:ään. Jotenkin sitä itse aina pirirstyi, kun oli konkreettisesti seuraava hoito tiedossa.

Ja jos hieman taikauskoinen haluaa olla, niin sinne juoksulenkille vaan : )

Kunnon reipastahtinen lenkki, niin johan se alkio ymmärtää tarttua kiinni, helpompi matkustaa mukana...näin itse sen perustelin..

LeiaK:lle myös onnea tulevaan Pas:iin, se on onneksi helpompi hoito kuin ivf. Onko teillä monta pikkuista pakkasessa odottamassa?

Suvikselle tervetulotoivotukset Suomeen, varaa lämmintä vaatetta mukaan, kun nytkin räntää sataa..

T:Minerva

Oikeasti kosketti. Mäkin olin suunnitellut ryhtyväni luovuttajaksi jos lapsia olisi tullut, mutta nyt en tiedä miten tän geenivirheen kanssa on ja kun ei mun raskaudet tahdo kestää, että kelpaakohan mun munasolut enää mihinkään. Lisäksi Wintteri asuu niin kaukana ettei se ehkä muutenkaan onnistuisi meiltä...

Onneksi on sentään perjantai! Niin että Suvis - kateelliseksi ainakin minut sait noitten ilmojen suhteen. Pihahommia olisi kiva suunnitella ja aloitella jos olisi jo nyt lämmintä. Golf kausikin kolkuttelee jo kovasti. Huoh! Noilla harrastuksilla ainakin saisi ajatukset ihan toisaalle kun hoitoihin. Mutta odotellaas tänne pohjolaankin se oikea kevät ja kesä, nythän on vielä huhtikuu. Niin tervetuloa vain Suvis - ja lykkyä oviksen metsästykseen+inssiin!

Wintterille voimahali. Me ihmiset ollaan sillä tavalla kummallisia, että tuo pienoinen toivonkipinäkin valaisee tosi voimakkaasti. Ja jos se sammuu tuntuu tosi synkältä. Mutta lohdutukseksi on vielä sanottava, että aina kun näin käy jotenkin kummasti aika korjaa ja sitä löytää jostain sen uuden kipinän. Tsemppiä sinne ja nauti kuitenkin hääjuhlista ihan täysillä!

Tiuhtikselle IIIISOOO onnittelu! Tällaisesta, joka ei ikinä sitä plussaa ruutuun ole vielä saanut tunutuu tuokin jo isolta virstanpylväältä. Toivottavasti tästä plussasta tosiaankin saatte sen nyytin kotiin saakka!!

Viikonloppu huiskutus!

Leia

Vappuaattona tuli ulos toinen, ottivat naistenklinikalla osastolle seurantaan kun ultrassa vielä toinen näkyi. Olin siellä yötä ja eilen illalla sitten kotona tuli ulos toinenkin. Aika kovat on kivut ja masentaa, mutta onneksi nyt sentään voi syödä kunnon lääkkeitä, jos jotain positiivista asiasta pitää hakea. Voi olla että nyt taas tulee vähän taukoa palstailuun, kun pitää ensin kerätä rahaa ennen kuin on varaa uuteen IVF:n ja sitä kautta yrityksiin. Vaikka ei täältä kai malta pysyä poissa...

Suvikselle piinailutsemppiä ja muille parempaa loppuviikkoa!

Ma olen ollut nyt viikon paivat pois palstalta ja paljon on taas clubiin sattunut.Ihan ensimaiseksi...

Tiuhtis: Ma tarjoan jalleen olkapaata. Kamala olo sun puolesta. Itkukin tuli lukiessani viestiasi. Elama on joskus niin epareilua, (tekis mieli sanoa pari teravaa voimasanaa) ja mieli tekis kirota kaikki...

Olen niin pahoillani, etta sanoja ei kuitenkaan ole. *Halaus*

LeiaK: tsemppia Pas' n odotteluun.

Suvis: Onnea Vappupallosta, ja tarraliimaa nyt kovasti!!!!

Omaa napaa: Me tultiin vasta eilen Londonista, ihana piiiitka viikonloppu ystavien luona. Aurinko helli lahes 30 asteen tunnelmissa. Kotona odotti enemman kuin katkera kirje ja palkkashekki entiselta pomolta ja siihen on tarkoitus vastata tanaan. Oli maksanut liian vahan ja pisti mun maksamaan takaisin lomarahoja (jotka olen kuitenkin tienannut!!!)PER...

Me kaytiin eilen illalla ostamassa mulle auto ja jouduin tietenkin ajamaan sen miehen perassa kotiin. Jannitti ihan kamalasti. Hyvin selvisin tuosta vaaranpuoleisesta liikenteesta, vaikka vaikea tuota vasentapuolta on hahmottaa. Taytyy varmaan menna johonkin tyhjalle parkkipaikalle harjoittelemaan, kuin autokoulussa konsanaan.

Lisaksi tanaan se nyt sitten tapahtuu, " tuomio" . Meilla on aika sairaalaan aamupaivalla. Nukkua en tietenkaan pystynyt, pelottaa etta sielta tulee taas kieltava vastaus. Ja jannittaa jos ne sanookin et hoidot aloitetaan. Eli pelon sekaisissa tunnelmissa taalla ollaan. Ma tuun iltapaivalla kertomaan kuinka kavi.

Iso halaus teille kissanaisille ja varsinkin Tiuhtikselle!!!

-Wintteri-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat