Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pienet tilat kun on niin kaikki vinkit olisi tervetulleita :)

Kommentit (6)

Puolikäyttöisille vaatteille oma lipasto/laatikko/hylly/naulakko, ehkäisee tehokkaasti yleistä kaaosta.

Kenkäkaappi pikkuruisessa eteisessä hyvä.

" Oventausnaulakko" kätevä monellekin tavaralle, meillä tuulikaapin oven takana roikkuvat sateenvarjot ja sadevaatteet.

Mä oon varmaan joku laatikkofriikki, mutta olen huomannut, että kunnolliset, kannelliset laatikot on ihan ehdottomia säilytykseen! Meillä on todella paljon esim. Hammar Plastin Smart Store-laatikoita. Niitä saa eri kokoisia, ihan pienistä tosi suuriin. Eka mietit mitä pitää säilyttää ja ostat laatikoita sen mukaan. Kaappiin saa mahtumaan paljon tavaraa yhdelle hyllylle, kun ostaa alimmaiseksi ison laatikon, sen päälle kaksi laatikkoa toisin päin laitettavaksi, niiden päälle taas samankokoiset 2, tai 4 pienempää toisin päin jne. Pysyy niin lelut kuin talvi/kesäsäilytystä tarttevat pipot, hatut, takit ym. järjestyksessä. Osta läpinäkyviä tai sitten vaikka maalarinteipillä kirjoitat sisällön joka laatikkoon.

Keittiön kaappeihin saat huimasti tilaa esim. Tupperin Tilantekijöillä tai Mahtuvilla. Jos ei raaski niitä hankkia, osta ihmeessä saman tyyppisiä pinottavia purkkeja Ikeasta tai muualta.

Yleensäkin kaikki laatikot, kupit, purkit, tuolit jne mitkä saa pinottua, on ehdottomia pieneen tilaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lasten leluille kätevä säilytyspaikka on pyykkikori. Sinne mahtuu paljon ja myös olen huomannut käteviksi sängynaluslaatikot.

Ja turhista kamoista luopuminen!

Katosta roikkumaan koriteline, johon lapaset sukat yms.

Näillä systeemeillä jo saa paljon tavaraa pään yläpuolelle pois tieltä.

Niin ja lasten sänkyjen alle sängynaluslaatikot, sinne lelut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat