Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen useasti nähnyt unta karhusta/karhuista joita pakoon yritän mennä taloon. Usein vaan talon ovet eivät toimi tai niitä ei saa lukkoon tai kiinni.

Viime yönä taas tällainen uni tuli pitkästä aikaa

Kommentit (13)

Mutta ystäväni on minulle hyvin tärkeä ja ei tämä tilanne tästä muutu vielä aikoihin.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Olen useasti nähnyt unta karhusta/karhuista joita pakoon yritän mennä taloon. Usein vaan talon ovet eivät toimi tai niitä ei saa lukkoon tai kiinni.

usein unissa talo merkitsee sinua itseäsi. Et saa siis olla rauhassa, et saa henkisiä oviasi lukkoon vaan joku rynnistää sisälle...

Vierailija:

Lainaus:

usein unissa talo merkitsee sinua itseäsi. Et saa siis olla rauhassa, et saa henkisiä oviasi lukkoon vaan joku rynnistää sisälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jostain unikirjasta luin aikoinaan, että karhu kuvaa hallitsevaa äitiä..

lapsena näin unta karhusta ja se uni tuli toteen. karhu vain ei ollut äiti

just eilen mietin, että äitini on suhtautunut minuun kettumaisesti sen jälkeen kun ero tuli miehestä. Tuntuu olevan miehen puolella ja päivittelee miten se on niin maassa. Ei tunnu käsittävän, että ei minullakaan ole helppoa.

Yhteisestä sopimuksesta siis erosimme.. ei vaan homma toiminut eikä tultu toimeen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat