Vierailija

Huono iho, suuret huokoset, pienet rinnat, silmälasit, kumara ryhti, pörröiset hiukset... Inhoan ulkonäköäni!

Kommentit (11)

Jos koet olevasi ruma, todennäköisesti myös olet sitä. Mutta, rakkaus on kuitenkin sokea, joten meillä kaikilla on mahdollisuutemme löytää rakkautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin kannattaisikohan tehdä jotain? siis ainakin niillle asioille joille jotain on tehtävissä??? läski on ihan vapaaehtoisesti hankittua... punakkuuteenkin löytyy apua.... jne

ajoittain huono iho

ohuet hiukset

alahampaat ristissä

raskausarpia rinnoissa

pieni pömppömaha

leveä lantio

lyhyehköt jalat

väärät sääret

Ja aina kun liikun jossain, saan katseita, miehet flirttailee, tulee juttelemaan tms.

Olimme perheenä kylpylässä joku aika sitten ja todella komea mies tuli sanomaan että olen hänen mielestään niiin kaunis että hänen päänsä räjähtää.

??

Kauneus on katsojan silmissä.

Kannattaa huolehtia hyvinvoinnistaan. Jos on hyvä olla, ei voi tuntea itseään rumaksi. Ravitsemukseen kannattaa kiinnittää huomiota. Syökää mahdollisimman puhdasta ruokaa, paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Huutiin einekset ja muut lisäainepommit, valkoinen vilja, sokeri ja hiiva. Juokaa paljon vettä ja yrttiteetä. Unesta ei kannata koskaan tinkiä, nukkuminen kaunistaa! Ulkoilkaa aina kun ehditte - käveleminen parantaa myös ryhtiä. Ja tietysti kampaajalla käynti ja omalle ihotyypille sopivien ihonhoitotuotteiden hankkiminen piristää mieltä ja ulkonäköä.

Itse olen kaukana täydellisestä, mutta niin kauan kuin muistan elää näiden oppien mukaan, voin hyvin, tunnen itseni viehättäväksi ja uskon, että se näkyy myös ulospäin. Heti kun elämä on hektisempää enkä ehdi nukkua tarpeeksi ja syön huonosti, peilistä näkyvä naama näyttää nuutuneelta ja epäviehättävältä. Eli huolehtikaa itsestänne naiset, koska sitä ei kukaan muu tee puolestanne!

Jos näin olet todennut, olet siis todennäköisesti katsonut peiliin. Ja peiliin katsova ihminen välittää itsestään!

Mielestäni on onni, että olemme kaikki erinäköisiä;)

Tsemppiä ja hauskaa kevättä sinulle!

T.pullukka

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat