Vierailija

Paistaa se päivä risukasaankin =)

Tän kun olisi tiennyt muutama kuukausi sitten, niin olisi voinut jatkaa hoitovapaata vielä jonkun kuukauden..

Sivut

Kommentit (45)

Jos olisit verovirastossa töissä sellaisissa hommissa, että tiedätkin jostain jotakin, osaisit varmaan kaivaa meille ihan oikean pykälän tai muun tiedon, joka tietosi todistaisi.

t. 24 & 27 jne

Mun mies oli innoissaan, kun katsoi että saa 4 000 ¿ veronpalautuksia.

Tarkemmin kun katseli verotoimiston paperia, niin selvisi että siinä oli virhe..... Saa nähdä, joutuu varmaan vielä maksumieheksi!! Vähän tylsää, kun ensin riemastuttiin messevistä palautuksista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

On tainnut virkasiskollekin tulla dementia. No, se sallittakoon, onhan hän jo ollut monta tuntia kotona ja työasiat unohtuu niin nopeaa!

Vierailija:

Lainaus:

*yrittää sivusta auttaa siskoksia*

Mä olin melkein varma, että se olisi se. Jos olis ollut mä olisin kyllä mennyt kysymään heti huomenna verotoimistosta oikein kiperää. Olisin halunnut nähdä kun jakkupukuinen täti kaivaa kaapista sudenpentujen käsikirjan ja tarkastaa vastauksen sieltä:)

t. 24 ja mitä kaikkea mä nyt olinkaan

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

saat huomattavasti vähemmän palautuksina, kun saisit oikealla verokortilla

Siis maksettavat verot riippuisivat siitä, maksetaanko ne heti oikein, vai jälkikäteen? Eli valtio jättäisi palauttamatta ylimäärää maksettuja? Tätä en kyllä usko ilman jotain todistetta.

Ideaali tilanne on silloin, jos ei tule mätkyjä, eikä palautusta. Se tarkoittaa, että veroprosentti on ollut kohdallaan. Itse saan 73 euroa palautusta, eli suht ok.

Juu, kukaan veroTOIMISTOSSA töissä oleva ei kertoisi olevansa veroVIRASTOSSA töissä... Kas kun ne kaksi asiaa ei tarkoita yhtään samaa.

Ihan paikallisessa verotoimistossa tuota henkilöverotusta toimitetaan.

Piti sanomani, että en osaa mitään laskeskella, verolapun tiedotkin voi olla väärin, häpeän tunnustaa, että en ymmärrä näitä verohommia ollenkaan....Matkakulut ymmärrän ilm. erikseen, mutta jos palautuksia tulee paljon, niin mun puolesta saa asiat on OK ;)

niin, tosiaan, olisin vielä jatkanut hoitovapaata, jos vuodenvaihteessa olsiin tiennyt että valtio #antaa# rahat neljän kuukauden lainanlyhennyksiin =D

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

saat huomattavasti vähemmän palautuksina, kun saisit oikealla verokortilla

Siis maksettavat verot riippuisivat siitä, maksetaanko ne heti oikein, vai jälkikäteen? Eli valtio jättäisi palauttamatta ylimäärää maksettuja? Tätä en kyllä usko ilman jotain todistetta.

On tainnut virkasiskollekin tulla dementia. No, se sallittakoon, onhan hän jo ollut monta tuntia kotona ja työasiat unohtuu niin nopeaa!

Vierailija:

Lainaus:

*yrittää sivusta auttaa siskoksia*

Vierailija:

Lainaus:

12! Miksi/miten maksat tuollaisia summia?

Etkö ole maksanut veroja ollenkaan? Paljonko oikein tienaat? Järkkyä!

Miksi? Siksi, kun en ole maksanut veroja riittävästi.

Miten? Normaalisti nettipankissa verohallituksen asettamina eräpäivinä.

Etkö...? Olen. En riittävästi.

Paljonko...? Vaihtelevasti, mutta yleensä bruttona 0% alv n. 12000-16000 euroa kuukaudessa. Olen yrittäjä.

T: 12

Vierailija:

Lainaus:

Mun mies oli innoissaan, kun katsoi että saa 4 000 ¿ veronpalautuksia.

Tarkemmin kun katseli verotoimiston paperia, niin selvisi että siinä oli virhe..... Saa nähdä, joutuu varmaan vielä maksumieheksi!! Vähän tylsää, kun ensin riemastuttiin messevistä palautuksista!

Ap:n kurkkua kuristaa...

Ensinnäkin, valtio maksaa korkoa verolle.

Toisekseen, veronpalautusta voi tulla muutenkin kuin palkkatuloista, esim. pääomatuloista. Siihen ei itse voi juuri vaikuttaa.

Taidat olla sama hyypiö, joka käy jokaisessa veronpalautuskeskustelussa heittämässä ton saman kommentin?

Uskon, että sinullekin tuon suuruinen summa kelpaisi.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista?

Vierailija:

Lainaus:

Juu, kukaan veroTOIMISTOSSA töissä oleva ei kertoisi olevansa veroVIRASTOSSA töissä... Kas kun ne kaksi asiaa ei tarkoita yhtään samaa.

Ihan paikallisessa verotoimistossa tuota henkilöverotusta toimitetaan.

Ja työasiat töissä ja oma-aika omana aikana.

Tarkastaapa asia niin huomaatte sana muodot tai kysykää verkkarista!

-26-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat