Vierailija

En vielä halua laittaa lasta hoitoon ja mennä takaisin töihin syksyllä, vaan haluaisin jäädä hoitovapaalle...

Onko rahallisesti (kela) mitään merkitystä, että jäänkö hoitovapaalle suoraan kun äippäloma loppuu, vai pidänkö äippäloman jatkoksi pitämättömät kesä/talvilomat ja jään vasta lomien jälkeen hoitovapaalle?

Mikä se naurettavan pieni summa onkaan, jonka hoitovapaalla kela maksaa?

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

Onko rahallisesti (kela) mitään merkitystä, että jäänkö hoitovapaalle suoraan kun äippäloma loppuu, vai pidänkö äippäloman jatkoksi pitämättömät kesä/talvilomat ja jään vasta lomien jälkeen hoitovapaalle?

Ei ole mitään merkitystä. Minä pidin 4 viikon loman heti äippäloman jälkeen (kivat lomarahat + palkka tuli!). Vielä jäi 4 viikkoa pitämättä (äippälomalta kertyneet) . Eli kun menen sitten joskus töihin, niin ihan kiva.

Eli ne lomarahat yms ei vaikuta sinun hoitorahaasi.

Mikä se naurettavan pieni summa onkaan, jonka hoitovapaalla kela maksaa?

Oliskohan se 298 ¿/kk. Itselläni on kuntalisä siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis no en tiiä säilyykö kesälomat mutta käsittääkseni ne pitää ainakin maksaa.. Ja jos niitä ei maksa nyt ajallaan niin niitähän saa viiden vuodenkin kuluttua laskuttaa.. Eli kai ne sitten yhden äitiysloman säilyy??

Itse olen osittaisella hoitovapaalla ja pidin lomani äitiysloman jälkeen mikä oli SUURI VIRHE koska olin joka tapauksessa kotona.. Loma olis ollu tarpeen myöhemminkin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat