Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (3)

Niin, että jos pari on nuori, niin mies voi maksaa eläkettä naiselle tämän kotonaolon ajan, esimerkiksi. Näin ollen vaikka ero tulisikin, nainen ei ole menettänyt kotonaolemisellaan mitään.

joka maksetaan ensin pois, niin pantti vapautuu. Olemme lyhentäneet tätä lainaa tuplanopeudella pois ja äitinikin maksanut sitä hiukan, ja pantti on parin kuukauden päästä vapaa, eli nou hätä.

avioehtoa meillä ei ole, koska kummallakaan ei ole mitään miljoonaperintöjä tulossa, ja perheessämme on yhteiset tulot ja menot, joten mitä tekisimme avioehdolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse voisin lähteä takaamaan sukulaisten lainoja jos he sitä tarvitsisivat. Täytyy vaan miettiä se kohtuullinen raja mistä pystyy selviytymään mikäli todella joutuu maksajaksi.

Toinen juttu on avioehto. Jos nyt (40v avoliitossa asuva) menisin naimisiin omistaen sen minkä nykyisin henkilökohtaisesti omistan, tekisin ihan varmasti avioehdon. Jos taas olisin mennyt naimisiin parikymppisenä, elämänasenteenani se että mies tekee uraa ja minä olen seuraavat 15 vuotta kotiäitinä en varmasti suostuisi allekirjoittamaan avioehtoa.

Lähtökohdat ratkaisevat.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat