Vierailija

Sivut

Kommentit (63)

sinappikakat, korvatulehduskierre, koliikki, uhmaikä, pottatreenit, oksennustauti, murrosikä... Siinä useampi syy. Plus tietty raskauden epämukavuus.

Niin kiva on tehdä asioita isompien lasten kanssa. Vauvat vaan on ja huutaa, syö ja kakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ajattelen tätä lapsilukuasiaa pidemmällä tähtäimellä ja pitkälti lasteni kautta, kuinka heillä olisi tulevaisuudessa mahdollisesti iloa ja hyötyö isosta perheestä ja turvaverkostosta. En ajattele asiaa kovinkaan paljon oman jaksamiseni tai jaksamattomuuteni kautta, vaikka aika väsynyt olenkin.

Itse olen ainut lapsi.

ap

Lapsia on nyt 3, minäkin joskus ajattelin että mitä jos vielä yksi. Onneksi ei, sillä ihan oikeesti, näissäkin on tekemistä ja se olisi isommilta pois se aika mitä vauvan kanssa taas menis. Ihan tottako aloittaisit taas alusta?

Ymmärrän kyllä tuon tunteen, että kerran vielä, mutta mulla on nyt jo vahvistunut se tunne, että meidän perhe on tässä. Ja suurin syy on siinä, että välillä tuntuu että näiden kolmenkin kanssa justjust pysyy homma hanskassa, vielä yksi tähän soppaan niin en enää pysyisi juonessa mukana.

parisuhteelle jäisi sitä vähääkään aikaa kuin ennen. Miksi tekisit neljännen? Pelkäätkö jääväsi hyödyttämäksi, jos et tee lisää vauvoja?

Kyllä ne vanhemmatkin lapset tarvitsevat sinua!

4-6- lapsisista. Yhdellä on just sellanen ihana välittävä perhe ja sisarukset jeesii toisiaan ja on mahtavia perhejuhlia jne. Muilla keskivertoa etäisemmät välit lapsuudenperheeseen. Eli jos olet itse jo nyt aika väsynyt, niin todennäköisesti lapsilleni olisi kivempi, jos jättäisitte lapsiluvun kolmeen. Jää mukavat lapsuusmuistot, kun vanhemilla on hyvin aikaa ja jaksamista - keskittyä ihan jokaiseen lapseen omana yksilönään eikä vaan " pyörittää" arkea.

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka niitä kuinka kasvattaisi, voi ne olla narkkari, prostituoitu, homo ja yh. On siinä sitten kestämistä. En itse ymmärrä mitä iloa lapsista on.

Meillä oli jossain vaiheessa " rajana" kaksi. Kolmas tuli puolivahingossa. Siksi en keksi syytä olla antamatta tilaisuutta vaikka neljännellekin. Ehkä pointti on se että jo kolmen kanssa elämäni on pelkkää lapsiarjen pyöritystä - so what' s the difference with a fourth?

ap

Vierailija:

Lainaus:

parisuhteelle jäisi sitä vähääkään aikaa kuin ennen. Miksi tekisit neljännen? Pelkäätkö jääväsi hyödyttämäksi, jos et tee lisää vauvoja?

Kyllä ne vanhemmatkin lapset tarvitsevat sinua!

Itse en ole koskaan kuvitellut itseäni neljän äitinä ja siksi nämä kolme riittävät mainosti.

Jos neljä on ollut joskus haaveissasi, niin ota se neljäs vastaan, mikäli Luoja suo.

Vaikka niitä kuinka kasvattaisi, voi ne olla narkkari, prostituoitu, homo ja yh. On siinä sitten kestämistä. En itse ymmärrä mitä iloa lapsista on.

Sitten synnytyksen jälkeen joudut osastolle. Kamalat naapurit kuorsaavat, vessoissa kauhee haju verestä yms, joka paikkaan sattuu istuessa tai ylösnoustessa, tissejä kivistää ja parhaassa tapauksessa vauva huutaa koko ajan.

Kotona mustasukkaisuus kauheeta muiden lasten puolelta...

En mä ihan oikeesti kokonaan näin ajattele. Mutta kärjistän, koska itse en enää neljättä voi saada... Kolme täydellistä ihanaa lasta jo synnyttäneenä=)

Vierailija:

Lainaus:

-vuodessa lasten synttäreitä vielä moooooonen vuoden ajan

-vanhempainiltoja (on muuten oikeasti vaikea järjestää välillä)

-joulu- ym juhlia

-luokkaretikassa- keräyksiä ym leipomisia mooonen vuoden ajan

-harrastusmaksut moooonen vuoden ajan

-rippijuhlia

-yo-juhlia

-valmistujaisia

-lapsen häitä

-lapsenlapsia

-vuodessa lasten synttäreitä vielä moooooonen vuoden ajan

-vanhempainiltoja (on muuten oikeasti vaikea järjestää välillä)

-joulu- ym juhlia

-luokkaretikassa- keräyksiä ym leipomisia mooonen vuoden ajan

-harrastusmaksut moooonen vuoden ajan

-rippijuhlia

-yo-juhlia

-valmistujaisia

-lapsen häitä

-lapsenlapsia

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat