Vierailija

Minulla takana yksi sektio ja valitsisin ehdottomasti sektion.

Sivut

Kommentit (51)

Sinä tuskin kuitenkaan tarkoitit sitä mitä joskus kuulee, että ihmiset perustelee alatiesynnytyksen ihanuutta sillä, että urakan lopuksi saa niin ihanan palkinnon. Minä en ainakaan olisi ihanampaa palkintoa voinut saada kuin tyttären, joka syntyi suunnitellulla sektiolla =) eiköhän ne lapset ole aina yhtä uskomattoman ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja koska pelkään leikkauksia ja mulla on kolme todella hyvää nopsaa synnytystä ilman kivunlievitystä takana, en missään nimessä valitsisi sektiota ellei olisi pakko.

En valitse enää yhtäkään synnytystapaa. Parempi kun ei tarvis kärsiä koko lisääntymisestä enää yhtään.

Varmaan muuten valitsisin alatiesynnytyksen, tietyillä ehdoilla...

Jos ei niin sektion sitten. Hautapaikka valmiiksi varalta jos näin pitkälle joutuisin vielä elämässäni.

En ymmärrä miksi joku puskee kokonaisen vauvan alapäästään, repeää, kauheat kivut ja veren haju... Sektio on siisti ja kivuton. Lääkkeiden ansiosta myös jälkikivut pysyy kurissa. Siis en oikeasti tajau miksi pitää kitua kun saman ihanan oman täydellisen lapsen saa sängyssä makaamalla?

Siis mun puolesta saatte synnyttää, mutta kun en vain tajua mikä siinä houkuttelee (ellei toivo yli kolmea lasta). Ja luonnollisuuspuheet on höpöhöpöä, kun nykyään hoidetaan kaikki sairaudet, liikutaan lentokoneella ja ostetaan kanat valmiiksi suikaloituina.

2 alatiesynnytystä takana ja varsinkin toisesta toivuin nopeasti. Kammoan leikkauksia. Enkä halua vatsaani mitään tunnottomuutta vuosiksi.

Minulla molemmat takana. Kumpikin lapsi n. 4kg ja synnytys oli PAAAALJOn positiivisempi kokemus. Kipu loppui hetkessä ja muutenkin niin positiivinen kokemus. Sektiossa kipu vain jatkui ja jatkui...

Pelkään kuolakseni kaikenlaisia leikkauksia. Pelkäsin, että synnytykseni päätyvät hätäsektioon tai jotain.

Tosin esikoisen syntymä oli niin pitkä ja tuskasen kamala, että yhdessä vaiheessa aloin toivoa, että vauva leikattais ulos. Onneksi ei leikattu.

Kamala ajatus, että vatsa viilletään auki, lihakset ja kaikki siinä edessä. Se on tosi iso leikkaus.

Huoneessani oli sairaalassa kaksi äiti, jotka oli leikattu ( ei hätäsektio)

olivat tosi tuskasia ja vannoivat etteivät enää ikinä lasta tee.

vaikka alatiesynnytys- kauhukokemuksiakin on ihan lähipiirissä, niin silti pidän sitä " helpompana" vaihtoehtona. siis lähinnä siitä toipumista. ei tietysti kaikissa tilanteissa, mutta jos nyt ajatellaan ns. normaalisti sujuvaa alatiesynnytystä:) yhtään synnytystä ei vielä ole takana, heinäkuussa olisi edessä ensimmäinen:)

Olen kokenut 2 alatiesynnytystä ja yhden sektion. Kumpikin niin kamalia kokemuksia , että olen äärimmäisen onnellinen että meidän lapsemme ovat tässä!!

Luomuna sen takia, että synnytys eteni nopeasti ja mitään ei ehditty antaa. Ja jos tulisi vielä valinta, niin ottaisin ehdottomasti sektion, onneksi tällaista tilannette ei enää tule..

Vaikka ed. synnytyksestä on jo yli 9 kk, se synnytys jäi ahdistamaan mieltäni. Hirveiden liitoskipujenkin takia se oli yhtä helvettiä ja koska vauva oli iso, se piti auttaa imukupilla ulos. Sektio oli minulle taas erittäin helppo ja paranin siitä parissa päivässä, en esim. tarvinnut kipulääkitystä enää kaksi päivää sektion jälkeen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat