Seuraa 

Päräytänpä tästä uuden viikon auki, kun kukaan muu ei oo sitä vielä tehny. Onks kaikki ny jossain paikassa x, josta mä en tiedä mittään...

Itse ilmoittelen mittoja vasta huomenna.

canemo

Kommentit (9)

minulla kanssa jotenki tuntuu toimivan tuo päivittäin vaa' alla kirmaaminen - joka kerta kun paino onkin tippunut, tulee tosi hyvä mieli ;)) Tosin onhan niitä repsahduksiakin, sitte ;( Mutta nyttekii on taas nuo ämmäinvaivat ni on taas hiukan turvokkeessa, joten parempaa on tulossa ??

seliselinallu

En vain ole viime viikollakaan ehtinyt näppäilemään tänne mitään. En ymmärrä, mihin saan aina kaiken ajan tuhlattua, ehkä ne on nuo lapset... Pääsiäinen meni kohdallani joten kuten (=paino pysyi samassa). Viime viikolla sain pudotettua 400g, eli paino nyt 73,2kg. Vielä on tuonne 70kg:aan matkaa, mutta hiljaa hyvä tulee. Nyt on läheinen pururata jo sen verran kuiva, että aloitin juoksemisen. Harrastin sitä ennen kuopuksen syntymää ja nyt on tarkoitus aloittaa taas. Sen avulla paino tippui ainakin minun kohdalla paljon helpommin mitä kävelylenkillä.

Kiva, että uusia innokkaita on tulossa porukkaan mukaan! Entäs vanhat, mitä kuuluu?

Seela

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kopioin tuolta toisesta pinosta:

Puoli kiloa oli paino pudonnut viime viikosta, ja sentti lähtenyt vyötäröltä edellisen mittauksen jälkeen. Liikuttua on tullu edelleen hyvin, viime viikolla kävin peräti kolme kertaa juoksemassakin, tosin sunnuntaina vaan 20 min. Tästä viikosta en sitten tiedä miten käy, ainakaan tuon juoksemisen suhteen, kun olen lähdössä reissuun, ja lapset on flunssassa, joten se saattaa minuunkin iskea. Mutta tavotteena on joka päivä ainakin puoli tuntia liikkua.

Nyt on sitten siis 5,5 kg pudonnut vuodenvaihteen jälkeen ja lähtenyt vyötäröltä 6 cm. Jee!

Ja satsumassille erityisesti tsemppiä. Kyllä se siitä, kun vaan alkuun päääset. Ja varmasti sekin onnistuu. Se on jo hieno alku, että olet taas tänne kirjoitellut=)

Vielä on tavotteeseen matkaa ainakin yli viisi kiloa, mutta kyllä on pakko senkin jälkeen kerran viikossa vähintään punnita, ja varmaan tännekin tai johonkin ainakin jonkun aikaa kirjotella, ettei tilanne ryöstäydy käsistä. Mutta siihen on tosiaan vielä aikaa. Ehkä sitten joskus syksyllä.

Marja

Kevyttä sellaista!

Olipahan alotus dieetille...iski joku hemmetin noro tai loro viirus.

Eli täällä ollaan 2,5kg viime viikkoista keposampana ja olo on aikas heikko ja tutiseva. En voi suositella kellekkään.

Mutta jos jotain iloa pitää hakee ni pääsinpähän edes hetkellisesti seiskalla alkavaan painolukemaan. Saattaapihan nuo kilot tulla takasi ja varmaan tuleekin, mutta nyt siis tämä tilanne.

Mutta tästä jatketaan.

Babybel

Täällä ollaan kyllä vielä mukana! Hienoja tuloksia teillä!!

Mulla on ollu tätä sahaamista tässä kun ensin pääsin tavoitteeseen, sitte tuli etelänreissu jossa tuli 700g lisää ja sitte tuli mahatauti joka vei puoli kiloa alle tavoitteen jonka jälkeen tuli pääsiäinen ja itsensä hemmottelu mahataudin jälkeen ja nyt olen taas vähän reilussa tavoitepainossa. Mulla kun oli tarkoitus että painaisin pysyvästi 63-63.5 joka sais olla se vaihteluväli ja kun menee tuon puolen yli niin alkaa laihis. Nyt olen ollu kestosti tuossa puolessa ja välillä vähän yli.

En oikein tiedä miten tätä pitäs nyt ylläpitää, käynkö edelleen vaa' assa joka päivä vai esim. kerran viikossa katson tilanteen ja kevennän jos on alkanut paino nousta.

Yritän jumpata 3-5 kertaa viikossa/käydä salilla ja lisäks sitte joskus lenkkejä naapurin kanssa. Tällä aion parantaa mahkujani tuohon mahanahan roikkumisen vähentämiseen joka on se pahin. Peili kertoo enemmän kun ykskään vaaka!

Kertokaas te miten aiotte pitää tai pidätte haluamanne painon?

Papuna

Eipä auttanu päivän vitkutteli, paino tänään sama kuin eilen eli 64,6, lisäystä viime viikkoon siis kokonaista 400 grammaa. Että repikää siitä. No tästä taas suunta ylos- ja eteenpäin. Tein eilen sentään aikamoisen pyöräilylenkin. Ja tänään söin vain yhden omenamuffinsin, vaikka leivoin koko pellillisen. Tosin se yksi vaatimalla vaati jäätelöä seurakseen.

Painon pitämisestä; itse aion ainakin jatkaa päivittäistä punnitsemista samoin kuin nykyistä ruokarytmiäkin. Eli säännölliset syömiset ja salaatit yms. pysyy kuvioissa.

Peili kertoo tällä hetkellä, että paino alkaa olla jo aika sopiva, mutta kiinteytystä pitäisi saada aikaan jollain tavalla. Mikähän tuohon auttaisi?

canemo

täällä ollaan. Selityksen makua olisi kaikissa tekosyissa kun kuitenkin kirjoittelen tuonne elopinoihin muualle ;( Sori, siskot.

Paino on ihan samoissa eli tuo 71. Tosin tuntuu, että tuo perä on pikkuisen saanut kyytiä tuosta hevostelusta;) Ja eilenillalla ukko sai pantua pyörän semmoiseen kuntoon, notta pääsen polkasemaan, vihdoin. Nyt pitäisi vielä ne pyöräilykengät käydä ostamassa.... Huomaatteko mitä tekosyyn poikasia??? :))

Tsemppistä kaikille ;))

mummolasta palannut nallu

väsähtänyt :)

Ollut tuota ohjelmaa taas yllinkyllin...

Paino on taas vähän enemmän elikäs 64,4 kg, joten kohennettavaa on. Ne on ne päästäisherkut kertyneet tuohon alueelle kivasti ;D

Lenkkeilykin on nyt ollut vähän jäissä, pyörällä olen ajellut kauppaan ja takaisin, mutta matka on kunnon kannalta liian lyhyt.

Toivonkin reipastuvani tässä piakoin :)

Eria

Niin piti vielä todeta, että meillähän on nyt ollu extrahuippuviikko, kun on saattu uutta verta mukaan (vai pitäiskö sanoo uutta läskiä...anteeks, kuulostaa pahalta). Mukaan ilmoittautuivat Babybel, Tuuli ja vielä nyt Eloeppu.

Ovatko messissä vielä Nallukka, Eria, Marja, Papuna, Pumpuli, Huhti, Seela-Sofia ja ketäs vielä?

Huhuilee

canemo

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat