Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ovat puuhaamassa perheiden kesken minulle jotakin kylpylälahjakorttia:) Tulipa hyvä mieli ja uutta pontta kevätuurastukseen!

T:ope

Kommentit (20)

mutta olen minäkin opiskeelut vastuulliseen ammattiin, joka on raskas ja stressaava. Mutta itsepä olen ammattini valinnut, enkä kyllä voi kieltää etteikö minullekin lomat kelpaisi... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sun pitää ostaa opelle Hattivatti -muki, niin kaikki on ok. Annat sen lapselle, joka vie sen kevätjuhlassa open pöydälle. Viinipullo tai kivi-tuikku käyvät myös hyvin. Tiimarikrääsä sen sijaa ei. Tämä on nykyajan omenainstituutio.

niille. Mutta oikealle opettajalle kyllä pitää viedä. Se kuuluu käytöstapoihin. Ja vaikuttaa lapsen kohteluun koulussa.

T:nimimerkillä kokemusta on...

Muka oikeutettu talven jälkeen. Heh. Tekeväthän muutkin töitä ympäri vuoden ...En ole kade mutta en oikeasti jaksa kuunnella opettajia kuinka he ovat ansainneet pitkän loman kun on ollut niiiiiin raskasta..

että olet lahjasi väärti :)

Meidänkin muksun opelle on aina hommattu tyyriimpi yhteislahja, olikin tosi pettymys kuulla nyt tyttäreltä open opetusmetodeja ja ennakkoluulojen tartuttamista pieniin tokaluokkalaisiin... :(

yliopistolla istuneet maisterisihmiset kohtelisivat lasta huonommin siksi, ettei hänen vanhempansa ole ostaneet hänelle tarpeeksi hienoa lahjaa. Sekaisin olet!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat