Vierailija

Niin tällaiselta pahuudelta vältyttäisiin. Ihmiset ovat nykyään niin välinpitämättömiä ja hälläväliä meininki on valloillaan. Ei välitetä toisesta ihmisestä. En myöskään ymmärrä mitä vapaa-ajattelijat ajavat takaa tai saavuttavat sillä kun ihmisten käsketään erota kirkosta.

Kommentit (11)

ihmettelee kuinka laitan rahaa tollaseen.. vaikka sehän on paras harrastus (liikunta) mitä ihmisellä voi olla! ajattelin että kysäisen kuinka muut tuosta ajattelee.

Käyn kerran viikossa ao. tunnilla, muutoin käyn tavallisissa jumpissa toisella salilla.

ap.

Korkea moraali ei vaadi satuihin uskomista. Oikean ja äärän erottaminen toisistaan

sujuu ilman kymmentä käskyäkin.

Enemmänkin kyseenalastaisin uskonnonopetusta kouluissa; siinä vieään oikea valinnanvapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä vastaus on se, että jokaisella ihmisellä tulisi olla elämälleen tarkoitus, jokaisen tulisi nähdä oma arvonsa tässä maailmassa ja Jumalan luomana.

Mutta jos edes yrittää elää 10 käskyn mukaan niin maailma olisi paljon parempi paikka. Tiedän kyllä että kukaan muu kuin Jeesus ei ole täydellinen.

t. ap

mutta noudattaisi näitä kymmentä käskyä ja rakkauden kaksoiskäskyä niin maailma olisi rauhallinen ja turvallinen paikka asua. Ettekö muka ole samaa mieltä?

Kyllä minä olin lukevinani että vapaa-ajattelijat iloitsivat jossain kirjoituksessa kuinka paljon on jo kirkosta eronneita.

He mahdollistavat sen niin haluaville.

yritä nyt vaan noudattaa Jeesuksen oppeja suvaitsevaisuudesta ja anna sitten Jumalasi hoitaa tuomitseminen jos näin käy. Minua ei se kiinnosta.

Ateisti ei ole moraaliton, ateisti rakentaa moraalinsa ilman jumalaa.

Siksi tarvitsemme anteeksiantoa ja syntien sovituksen. Ja voimme odottaa taivasta, jossa ei enää ole itkua eikä sotia eikä vihaa eikä nälkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat