Vierailija

Kommentit (21)

Että kai se on yhtä helppo jättää lapsi kuin koiratkin...

Kyllä minä vähän kritisoin sitä että adoptoidaan lapsi ja sitten tosiaan mennä viipotetaan suuntaan ja toiseen. Jäis edes pitämään vanhempainlomaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miesministereistä puhumattakaan, eikös Kataisellakin ole pieni lapsi? Ei ole sekään lapsi varmaan isäänsä viime aikoina kovin paljon nähnyt, voi nyyh ja hyi Jyrki.

Vaikka he siis ovat mm. menettäneet äitinsä ja isä on ollut varmaan paljon töissä. Ja olihan toinen heistä siinä Thaimaan tragediassakin osallisena, että ei ole tasan käyneet onnenlahjat... Silti vaikuttavat tosiaan erittäin fiksuilta, tasapainoisilta ja onnellisilta ihmisiltä. Eli eiköhän se onnellinen elämä rakennu muusta kuin yksittäisistä tapahtumista saati vanhempien yksittäisistä valinnoista.

Se on varmaankin harmi kaikkien kateellisten mielestä ;)

Ajatus vain tykyttää päässä " minä olenkin parempi äiti kuin ministeri on, minä olenkin parempi äiti kuin ministeri on..." Eli siis kaikin puolin muutenkin parempi kuin minister(t)

Sauli pelastui puhelintolppaan nuoremman pojan kanssa ja vanhempi poika tyttöystävänsä kanssa pelastui muualta eivät siis olleet samassa porukassa sinä aamuna, mutta kaikki neljä siis Khao Lakissa kuitenkin.

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka he siis ovat mm. menettäneet äitinsä ja isä on ollut varmaan paljon töissä. Ja olihan toinen heistä siinä Thaimaan tragediassakin osallisena, että ei ole tasan käyneet onnenlahjat... Silti vaikuttavat tosiaan erittäin fiksuilta, tasapainoisilta ja onnellisilta ihmisiltä. Eli eiköhän se onnellinen elämä rakennu muusta kuin yksittäisistä tapahtumista saati vanhempien yksittäisistä valinnoista.

Se on varmaankin harmi kaikkien kateellisten mielestä ;)

Itse en ottaisi vastaan mitään noin vaativaa pestiä nyt, kun lapset on pieniä. En kuitenkaan usko, että se olisi niinkään lapsiltamme kuin itseltäni pois, jos työni olisi keskimääräistä vaativampaa ajallisesti mitattuna. Jos vain molemmat vanhemmat eivät luo uraa samaan aikaan, on lapsilla yleensä asiat hyvin. Tai jos luovat, tarvitaan muita lapsille tärkeitä aikuisia aktiivisesti mukaan (kuten isovanhemmat tai kotiin tuleva, tuttu hoitaja).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat