Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kerro myös miksi se on hyvä, ja minkälainen on iho jolle sitä käytät?

Sivut

Kommentit (50)

käytät siis tuota täysin alumiinitonta? se ainakin maksaa 5.80 eikä 2e? sitten on se jossa on vähän alumiinia, joka on 2e. kumpaa käytät?

riittääkö se kapselin mömmö voiteeksi, vai levitetäänkö sen päälle vielä kasvorasva? entä käytetäänkö kapselia esim. kerran viikossa vai useammin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Intiimisaippua- ei kuivata ihoa, (alapäähän en sitä käytä)

Saunasaippua- raikas olo saunan jälkeen

2¿ dödöä en ole vielä ehtinyt testaamaan...

Ihonhoitovoide hajustamaton-ihan ok.

Niihin olen addiktoitunut, samoin meikinpuhdistusliinoihin, saksanpähkinäkäsivoiteeseen, jalkavoiteeseen ja keittiösaippuaan.

Pettynyt olen kasvojenpuhd. emulsioon ja kasvoveteen. Kuivattivat liikaa minun pintakuivaa ihoani. Samoin puolukkapalasaippua oli aika karmea kaikkine kikkareineen. Se meni roskiin aika äkkiä.

-puhdistusvaahto E, ihoni on herkkä sekaiho

-Primo body lotion spray, vartalon iho melko kuiva, tämä tuote on ihanan kevyt jos ei halua paksua rasvakerrosta, hyvä tuoksu

niistä kuorittavista paikoista. Ei ihan toimiva toteutus. Minä en ainakaan saanut vaahdottamalla irti mitään siitä saippuasta.

Toivottavasti muilla on parempi onni ja vika oli minussa, eikä tuotteessa :)

t. 33-37

Elvyttävät ihoa ja tekevät siitä silkkisen pehmeää ihan oikeasti. Nämä kapselit todella tehoavat. Muistaakseni kympin maksaa 20kpl pakkaus ja on hintansa arvoinen ostos.

Vierailija:

Lainaus:

sellaisista punaisista ampulleista, joita juuri ostin.

Nyt kuulkaas ostin Bvlgarin dödön ja sama juttu. Juma, 29 euroo maksoi eikä sekään oo hyvää. Eli siirryn takaisin Donna Karanin Cashmere mistiin.

Linimenttivoidetta mulla on aina. Se on hyvää kipeytyneille lihaksille, niskoille... voidesaippua ok, keittiösaippua myös. Ihonhoitovoide hyvää, kylläkin aika kevyttä. Käytän sitä lähinnä kesäisin, talvisin ei riitä. Sitten jos on kädet kuivat, siellä on joku -pähkinäkäsivoide. En nyt muista tarkkaan nimeä, mut on paksua ja hyvää kuiville käsille.

Olen kokeillut monia muitakin tuotteita ja ihan hyviä ovat olleet. Hinta-laatusuhde niissä on ihan hyvä, koska ovat edullisia.

Silmänympärysgeelivoide: pitää todella kuivat ja hilseilevät silmänympärykseni hyvässä kunnossa (atooppinen iho). On myös riittoisaa, ja suurena plussana tuoksuton.

Mieto saippua: käytössä käsisaippuana vessassa ja keittiössä. Ei kuivata koppurakäsiä ihan niin pahasti kuin jotkut muut käsisaippuat. Eikä aiheuta sellaista kutinaa kuin kaikenmaailman hajustetut Bliwit, joita kyläillessä joutuu käyttämään.

Olen kokeillut kohta varmaan kaikkia tuotteita. Ne on tosi hyviä!

Ehdottomia suosikkeja on se vartalonkuorinta, naamankuorinta (primo), dödö (2¿) ja naamarasvat E ja se vaalepurkki (kuivalle iholle).

Ne punaiset kapselit olivat kans tosi hyviä. Yks riitti koko kasvolle (ja mulla on tosi kuiva iho!). Tuli ihanan tuntuiseksi!

Keittiösaippua ja ihon puhdistustuottet, sekä se kylmävoide, jota joku jo suosittelikin.

Palasaippuat ovat kivan värisiä, vien usein tuliaisiksi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat