Vierailija

Mistä moinen johtuu? Meillä kolme eikä ehdottomasti enää lisää, mutta joskus vähän kaiholla muistelen raskausaikaa.

Kommentit (9)

vieraan miehen panokuume tulla, vaikka järki sanoo ettei pettäminen ole oikein?

NO VOI!! Mikä tahansa kuume voi tulla täysin järjenvastaisesti.

Mulla on krooninen vauvakuume ollut varmaan 15v asti. Eli jo silloin kun ikä ja opiskelut ym sanoivat selkeästi ettei vielä ole aika. On vauvakuume myös nyt kahden pienen lapsen äitinä, vaikka järki kertoo ettei meille tule lasta ainakaan vielä useampaan vuoteen, ehkei koskaan. Ja siis varma olen että vauvakuume tulee vaivaamaan myös sen jälkeen kun ollaan tehty päätös että lapsiluku on lopullisesti täysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lasta ja kolmas tulossa nyt vahingon seurauksena.. No, vauvakuume iski, kun tein testiä, vaikka järki sanoi, että toivottavasti ei niin silti olis ollu pettymys jos raskaana en oliskaan ollut.

Meillä kolme lasta ja enempään ei oikeasti ole rahkeita, kun halutaan sekä mies että minä satsata myös töihimme. Tykätään myös matkustella eikä haluta laskea pennosia ruokakaupoissa jne. ja isompaan perheeseen ei rahatkaan enää väljästi riittäis.

Minä sitten kärvistelen silloin tällöin vauvakuumeen kourissa, mutta onneksi järjenkäyttö on elämässä sallittu. Toki pitää " seurata sydäntään" , mutta tyhmä ei tarvi olla. Pitää miettiä asioita myös käytännön kannalta ja mikä on realistista ja mikä haihattelua. Mulla lähipiirissä näitä tunteellakäyviä, joilla uus-suurperheitä ja täytyy sanoa, että lasten etu kyllä on jäänyt pahasti omia tunteitaan seuraavien aikuisten haihattelujen jalkoihin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat