Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miks ihmiset on niin kuivia, et aina ostaa sinisiä vaunuja, kaukaloita, istuimia, sohvia, mattoja.. Oon niiiiiiin kyllästynyt, ku aina jos olen aikeissa ostaa jotain ja luen ilmoituksia, niin lähes kaikissa lukee sininen, siniruutuinen yms yms.. On niitä muitakin värejä keksitty elämään.

Kommentit (15)

on luonnonvaaleat! Ja en minäkän halunnut ostaa niitä perustummansinisiä vaunuja, ja olen tykännyt noista vaaleista vaunuista, ainakin erottuvat muiden vaunuista.

Vierailija:

Lainaus:

Miks ihmiset on niin kuivia, et aina ostaa sinisiä vaunuja, kaukaloita, istuimia, sohvia, mattoja.. Oon niiiiiiin kyllästynyt, ku aina jos olen aikeissa ostaa jotain ja luen ilmoituksia, niin lähes kaikissa lukee sininen, siniruutuinen yms yms.. On niitä muitakin värejä keksitty elämään.

Vaunut = harmaa/punaiset emmaljungat

Kaukalo = beige/lime ruutuinen

istuin = tumma/vaalearuskea

sohva = beige, punaisia tyynyjä

matto = beige

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä taitaa olla sinistä vaunua ja rattaita, kaukaloa sun muuta, koska ne on olleet halvimmat tarjolla, ja on ollut pakko ostaa ne. Kotona ei ole mitään sinistä. En kyllä ymmärrä, mikä vika sinisessä. Onko se sitten hienompaa, jos kotona on kaikki vaikka ruskeaa.

En oo kyllä törmännyt moiseen. Yhdellä ainoalla pariskunnalla on sininen sohva, mun tuttavapiirissä.

Eikä kukaan ole sisustanut koko asuntoaan pelkästään sinisellä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat