Vierailija

Tuli vaan mieleen tosta Tampereella tapahtuneesta. Tuskin sitä vauvaa kukaan kaappasi. Se on itse tippunut vaunuista ja ryöminyt leikkikentälle.

Tuon ikäinenhän pääse helposti laidan yli kiipeämään, vaikka olisikin makuupussissa ja makuupussista ulos.

Kommentit (17)

että nostaa yksinäisen vauvan vauvakeinuun ja painuu tiehensä, jos löytää sellaisen puistosta köllimästä. Ei vauva nyt mikään lapanen ole.

Minusta tuo " joku ohikulkija nostanut vauvan keinuun" teoria ei voi pitää paikkaansa!

Täytyisi olla aika tyhmä ja välinpitämätön ihminen, jos näkisi vauvan yksin puistossa ja vain nostaisi hänet keinuun jatkaen matkaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos joku haluaa vieraan vauvan ottaa, varmaan osaa avata myös valjaat? Toisekseen tuon ikäinen EI osaa kiivetä itse kiikkuun, omani on tosi vilkas puolitoistavuotias, ja kiipeilee vaikka mihin, mutta enpä usko että vieläkään pääsisi kiipeämään kiikkuun...

Ehkä vauva oli pihalla nukkumassa siksi että talossa ei ole parvekkeita? Sitä paitsi sama kai se on onko pihalla vai 1. kerroksessa maantasalla. Minäkin nukutin lapsiani vaunuissa rivitalon pihalla. Yhtä lailla siitä olisi voinut joku viedä vaunut.

Olipa miten oli, kyllä on maailma oudoksi mennyt, jos vauvatkaan eivät saa enää nukkua rauhassa ulkona. Toivottavasti selviää kuka vauvan otti ja miksi.

mutta antakaa jo olla. Ikäviä asioita sattuu valjaat päällä tai ei ja jos jotain auttaa kaaoksessa se, että pystyy " selittämään" ikäviä asioita itselleen sopiviksi syyllistämällä jotakuta, pitäköön sen omana tietonaan.

Eipä ole koskaan päässyt makuupussista pois, eikä edes istumaan pussin kanssa!

Eikä poikani ole mikään rauhallinen paikallaan istuva tapaus, vaan aikamoisen vilkas yksilö. Tosin ei hänkään osaa kiivetä vauva keinuun tai aidan yli, vaikka portaita on kiipeillyt noin kuukauden päivät ja aika nopeastikin!

Minun mielestäni vauvan on ottanut vaunuista joku/jotkut pikku tytöt, ehkä 6-7 vuotias/vuotiaat. Sen ikäiset ovat jo yksin pihassa, mutta saattaisivat ehkä tehdä jotakin tuollaista ajattelemattomuuttaan. Ovat leikkineet kotia. Sitä en kyllä ymmärrä miten ovat jättäneet vauvan yksin, ehkä ovat pelästyneet jotain, tai kuulleet poliisin etsivän vauvaa ja tajunneet tekonsa vakavuuden pelästyen sen seuraamuksia.

Toinen vaihtoehto on mielenvikainen nainen. Suomessa niitä laitos hoitoon kuuluvia avopotilaita kun riittää!

Onneksi sentään vauva löytyi! Onneksi Suomessa vain harvoin on oikeita kaappauksia tai kidnappauksia, itse en ole kuullut yhdestäkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat