Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

-kaksi lasta, vauvoja vielä

-opiskelu kesken amk:ssa

-asumme rivitalokolmiossa

-miehellä vakityö

Mitä neuvoja haluaisit antaa minulle:)?

Kommentit (24)

Monet (varsinkin sukulaiset) on varmoja että jätän kouluni kesken, mutta olen kyllä päättänyt sinne palata. Saanpahan sitten taas kontakteja työharjoitteluista työelämään, toisin kuin jos olisin jäänyt äippikselle heti valmistumiseni jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itkin. Luulin raukka, etten enää ikinä saa nukkua. No, melkein kolme vuotta valvoinkin joka yö, onneksi se aika on ohi. Toivottavasti sinulla on hyvin nukkuvat, allergiavapaat lapset...huoh, mitä aikaa.

Olen siis äitiysloman takia keskeyttänyt terveydenhoitajaopintoni, luultavasti olen vuoden tai kaksi kotona. Olen 20-vuotias, ja mies on 26 vuotias. Rahat on aika tiukilla meillä, mutta kyllä silti ihan ok:sti mielestäni pärjäämme, ainakin nyt kun vauva-aikana ei tarvitse mitään kummempaa hankkia lapsille.

ap

päättyy. Jos olet jossain vaiheessa ylittämässä opinto-oikeusaikaasi, toivottavaa on että opintoja on hyvin vähän jäljellä. Tai voi käydä kuten minulle, että erotettiin ja piti hakea uudelleen opiskelijaksi.

Vietän nyt toista sapatti-vuotta koulusta (ensimmäinen meni esikoisen kanssa). Enempää sapattia ei amk:sta saa. Joten syksyllä palaan kouluun. Tietenkin äitiyslomaan voisin " tuhlata" myös opinto-oikeutta, mutta koska haluan tosissani valmistua koulustani ja sinne on todella vaikea päästä, niin opinnot odottavat. Nauti elostasi!

kuin lapseni syntyi. Ilmoitin sitten koululle, että nyt alkoi äitiysloma ja hoitovapaa. Nyt sitten teen opinnäytetyötä kun aikaraja taas tulossa täyteen, tällä kertaa tosin valmistun =)

vielä ei ole mitään kummempaa itkemistä ollut, eikä allergioitakaan onneksi, vauvat on nyt parikuisia. Mutta onhan tää aikamoista imettämistä kokoajan, ja ite laihdun vaan. Sitten monesti kärrään lapsia ulkona, kun vaunuissa tykkäävät olla, pitäis vaan itekin ehtiä kunnolla syödä. Mut ehkä ne rytmit tästä tasaantuu pikkuhiljaa.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat