Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moi!

Kävin viime viikon keskiviikkona eli 11.4. veritestissä, josta tulokseksi tuli 101 ja vähän päälle. Hoitaja sanoi, että vahva plussa mutta nyt mietityttää, kun kaikki oireet on vähentyneet tasaisesti plussan jälkeen :/ - enää ei juurikaan palella, enemmänkin kuuma välillä, munasarjat rauhoittuneet, ei enää vihlo esim. liikkeessä...

Välillä tosin kohdun kohdalla tuntuu " juippimista" ja närästää, joskus olen tuntevinani myös huonoa oloa. Mutta pelottaa ihan sikana, jos hcg ei olekaan noussut kuten piti tai jopa kääntynyt laskuun... Vuotoa ei silti ole ollut yhtään, lugeja käytän 3x200mg/vrk - voiko luget pitää vuodon pois?

Eihän tietty tässä vaiheessa pitäisikään hirveästi tuntemuksia olla mutta kun niitä oli jonkin verran ennen plussaa (jotka tosin " tiesin" raskausoireiksi vasta testin jälkeen), niin ihmetyttää, jos oireet häviävät, vaikka hcg:tä pitäisi tulla lisää?

Kellään kokemusta? Onko kaikki vastaavat menneet kesken? Minulle muuten siirrettiin kaksi alkiota.

Kiitos, jos joku viitsii vastata :)

Kuba

Kommentit (6)

Heippa!

Mä kävin veritestissä 10.4 myös ja hcg 104 pp14. Edellisenä aamuna haalena haalea plussa. Mulla ei mitään oireita, ei ollu ennen plussaa eikä ole ollut sen jälkeen..... suht rennosti oon osannut ottaa, mutta välillä mietityttää. Tosin ilmeisesti jollain ei välttämättä oo koko raskausaikana mitään oireita. Odottelen myös 2.5 ultraa.... vielä 2 viikkoa. Ja meillä toiveissa siis eka lapsi ja tää oli eka pas.

Onnea kovasti teille! Pitäisikö laittaa joulukuisten pino pystyyn tänne?

Kille

Oma kokemukseni ja kaikki kuulemani alkuraskauden oireista on se, että ne voi olla ihan mitä vaan ja vaihdella päivästä ja viikosta toiseen tai voi olla myös täysin oireeton. Kaikki on siis normaalia. Myös se on täysin normaalia ja tavallista, että alkuvaiheessa (varsinkin tietysti hoitojen jälkeen) epäilee kaikkea, mikä voisi viitata raskauden keskeytymiseen. Luget voi periaatteessa pitää vuodon poissa, mutta kaikilla ei.

En siis valitettavasti osaa tarjota muuta neuvoa tai helpottavaa tietoa kuin että usko vaan lujasti raskauteesi! Mikäli pienen ihmisen alun on määrä selviytyä tähän maailmaan, se selviytyy.

Itse tein kotitestejä epäluuloisena muistaakseni ainakin viisi ennen alkuraskauden ultraa viikolla 7. Niissä on tietysti se ongelma, että ne reagoivat elimistössäsi olevaan raskaushormoniin, vaikka raskaus olisikin keskeytynyt hieman aiemmin. Minua plussatestin teko kuitenkin helpotti. En muista, kirjoititko, oletko menossa alkuraskauden ultraan, mutta uskoisin näin, jos raskaus on saanut hoidoilla alkunsa. Siellä saat sitten lopullisen vahvistuksen asiasta. Odottavan aika on tietysti todella piiiiiiiitkä...

Tsemmpiä ja voimia & onnellista odotusta toivotellen,

BB76

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja onnellista odotusta myös sinulle :)

pp20 otettiin uusi veritesti, jossa arvo 1344 eli hyvin oli noussut. Hoitaja sanoi, että näin aikaiset oireet voivat tosiaan johtua vielä vaikka punktiosta, joten voin rauhassa odotella oikeiden oireiden ilmaantumista!

Kuba

Moi,

mä plussasin myös 11.4 kotitestillä neljän vuoden yrittämisen jälkeen. Tää nyt eka plussa ikinä pas:sta. Meillä ei veritestiä tehdä, joten joudun nyt kärtsäämään 3.5. asti, jolloin eka ultra.

Mulla tietty kaikki " viittaa keskenmenoon" . Pessimistisesti ajattelen, ettei tää tietty voi onnistua. Ekoina päivinä plussasta muka oli selvät oireet ja nyt ei mitään..Hohhoijaa.

Mut toivotaan parasta, eiköhön me ne klassiset yhdeksän kuukautta kärvistellä masuasukkien kera:)

-s-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat