Vierailija

Kommentit (10)

mieheni on uskollista laatua eikä seksi kiinnosta häntä kovinkaa..joskus kyllä käy mielessäni, haluaisko hän kokeilla jotakin toista naista kun on vaan minun kanssa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ajoittain voi vieras himottaa, olipa sitten takana yksi seksikumppani tai monta! Vai eikö teillä muilla naisilla tule koskaan kukaan muu mies kuin se oma mieleen...??

Yhtä lailla tätä tapahtuu molemmilla sukupuolilla, eikä siinä ole mitään ihmeellistä tai outoa. Minulla on käynyt mielessä monenlaista ja varmasti on miehelläkin. Mutta miksi sitä pitäisi pelätä? Meillä on kuitenkin molemminpuolista luottamusta ja kunnioitusta, eli kovin herkästi ei kumpikaan lähde pettämään. Se on suhteemme lähtökohta.

Mut se ei halua kokeilla, koska minussa on kuulema tarpeeksi savottaa ;)

Minä en myöskään ole ollut muun kuin oman mieheni kanssa ja se kyl asiana kiinnostas, millaista jonkun toisen kans olis. Mutta käytännössä se ei kiinnosta ollenkaan.

En usko, että kokemuksen määrällä on paljonkaan tekemistä sen kanssa haluaako vierasta vai ei. Mutta toisaalta en ole kovin mustasukkaista laatuakaan.

Vierailija:

Lainaus:

joilla on mies jolla on ollut vaan yksi, mutta tuleepahan mieleen että jos minulla olisi ollut vain yksi niin vertaisin sitä esim. siihen että en olisi koskaan käynyt ulkomailla, en olisi ajanut kuin yhdellä autolla, en olisi juonut muuta olutta kuin lapin kultaa, en olisi... niin tehnyt paljon mitään.. Mielessäni ei olisi mitään muuta kuin että miten saisin kaadettua lisää naisia.

mies

joilla on mies jolla on ollut vaan yksi, mutta tuleepahan mieleen että jos minulla olisi ollut vain yksi niin vertaisin sitä esim. siihen että en olisi koskaan käynyt ulkomailla, en olisi ajanut kuin yhdellä autolla, en olisi juonut muuta olutta kuin lapin kultaa, en olisi... niin tehnyt paljon mitään.. Mielessäni ei olisi mitään muuta kuin että miten saisin kaadettua lisää naisia.

mies

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat