Vierailija

Se taitaa olla hyvät matalapalkkaiset naiset lakon paikka syksyllä. Toivon ainakin Tehyn puolesta, että meidän puolia pidettäisiin tälläkertaa!!!

Kommentit (7)

Minäkin olen töissä päiväkodissa, en siis minäkään mitään lisiä saa. Työ vaan on nykyään niin kovin aliarvostettua ja -palkattua sen vaativuuteen nähden. Ylisuuret lapsiryhmät ylipienissä tiloissa ylivähällä henkilökunnalla.... Toisin sanoen siis jatkuva sijaisten puute ja lapsiryhmien kokojen kasvattaminen, lasten lisääntyneet ongelmat ja perheiden vaatimusten kasvaminen hoidon suhteen.

Ja subjektiivinen oikeus päivähoitoon on per ... stä !!!

matala palkka? Lähihoitajien peruspalkka on n. 1600 e PLUS LISÄT, minä lukion ja ammattikorkeakoulun käynyt nautin kuukausittaista korvausta asiantuntemusta vaativista kokopäiväisistä toimistotöistä 1450 e miinus verot. Ei lisiä, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Haluaisitko olla töissä esim. viitenä iltana viikossa ja 2-3 perättäistä viikonloppua töissä, joulut ja juhannukset yms...

ja iltalisä voi olla niinkin huikea kuin 15% klo 18-21

JEE!

ps: Vaihdoin juuri päivätöihin ja menetän sen parisataa euroa kuussa(verojen jälkeen), mutta nyt mulla on elämä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat