Vierailija

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen vuoksi, että mulla löytyi kaulalta n. 2cm x 1cm patti pari vuotta sitten, joka osoittautui suurentuneeksi imusolmukkeeksi. Säikäytti kuitenkin sen verran, että olen tutkinut kaulan noin kerran kuussa.

Ehdin käydä lääkärissä asian parissa 3 kertaa ennen kuin sain lähetteen tarkempiin tutkimuksiin. Menin siis lääkäriin heti patin huomattuani, ja ultralähetteen sain vasta patin möllötettyä kaulalla vuoden.

Ja siis tarkennan, että tämä imusolmuke on sylkirauhasen kanssa " päällekkäin" , ja kuulemma tässä kohdassa sijaitsevat ' leuanalusrauhaset' voi olla suurempia kuin muut (jopa tosiaan tuon 1,5-2cm). Mun tapauksessa ultrannut lääkäri arveli, että imusolmuke on suurentunut pysyvästi, mahdollisesti aikoinaan pahoin tulehtuneen viisaudenhampaan vuoksi.. Mutta siis tosiaan pienenee välillä.

Älkää kuitenkaan koskaan luottako näihin AV-analyyseihin. Epäilyttävät patit kannattaa näyttää lääkärille.

t. 9

Oma pattini ei pienene, ei kyllä tosin ole kai kasvanutkaan. Yksikään lääkäreistä ei ole ehdottanut tarkempaa tutkimusta kuin käskopelo.

Ei kai noita voi pakottaakaan tarkempaan. Pitävät pattia imusolmukkeena, mutta kuinka ihmeessä sen voi käsin tunnustelemalla sanoa?

mammossa ja gynellä, verikokeissa neljästi vuodessa, psykiatrilla, hammashoidossa, koko vartalon magneettikuvissa kaksi kertaa vuodessa, ihotautilääkärillä kerran vuodessa, silmälääkärillä pari kertaa vuodessa kaihin ja muun pahemman poissulkemiseksi, ortopedilla tarkastuttamassa rangan kerran vuodessa. Jne. Kannattaa satsata itseensä ni saa tekemistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat