Vierailija

Jos pph vaan suostuisi pitämään osa-aikaista lasta. Meillä ei turvaverkkoja ja lapsi vasta aloittanut perhepäivähoitajalla. Olisi vauvan syntyessä 3 v 2 kk. Jos vaikka tulee koliikkivauva tms niin ei ole mitään apua tarjolla sukulaisilta tms.

Kommentit (5)

miksi raahata lapsi hoitoon

kotona saa olla omassa rauhaassa omien rytmien kera ja oman äidin ja sisaruksen kanssa

eikä saa kaikkia virus bakteeri infektioita

nauttikaa nyt hyvät äidin lapsisatnne ovat todella lyhyen ajan pieniä

mulla itsellä lapsi pian 4v ja ihnaa kun saa olla kotona

Meillä pikkukakkonen 10 vrk vanha ja esikoinen 2v3kk on 2 pv viikossa hoidossa. On aina viihtynyt hoidossa hyvin ja tänäänkin lähti tosi mielissään. Oli iloinen kun hän pääsee hoitoon, mutta pikkuveli ei ;o) Toisaalta hoito helpottaa minunkin toipumista synnytyksestä, kun on vaan vauva hoidettavana parina päivänä. synnytys oli vaikea ja toipuminen on ollut rankaa ja kivuliasta. Me aiomme näin jatkaa niin kauan kun esikoinen niin itse haluaa. Väkisin ei missään nimessä viedä mutta toistaiseksi ei merkkiäkään siitä, että ei haluaisi itse hoitoon mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ymmärtäisin, jos lapsi olisi päiväkodissa, jossa on kuitenkin ammatti-ihmiset hoitamassa lapsia, mutta perhepäivähoitohan on vaan lasten säilyttämistä, laadukkaasta varhaiskasvatuksesta ei todellakaan voida puhua.

pph:ssa 2 päivää viikossa, kun kuopus syntyi (oli tuolloin 3,5-vuotias). Toinen päivistä oli sellainen, että pph meni hoitolasten kanssa kerhoon ja esikoiseni kovasti tykkäsi näistä päivistä. Hoitoaika oli noin 9-15. Minä halusin, että esikoisella säilyy kosketus päivähoitoon ja toisaalta nautin kyllä siitä, että pystyin hoitelemaan esim. kauppa- ja asioillakäyntireissut sekä siivoukset rauhassa. Lisäksi minusta oli tärkeää, että pystyin pikkusisaren kanssa olemaan välillä ihan kahden, kävimme mm vauvamuskarissa hänen kanssaan.

Kyllä ne pph on myös ammatti-ihmisiä!! Ja meidän pph ainakin touhuaa lasten kanssa paljon enemmän kuin viereisessä päiväkodissa tehdään yhteensä viikossa. Siellä päiväkodissa se on nimenomaan säilyttämistä ja yleisen kaaoksen hallintaa. Ulkona ovat puolet vähemmän ja askartevat paljon harvemmin. Että älä yleistä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat