Vierailija

Kotiäiti ei paljon rahallisesti tienaa, työssä käyvä mies tienaa. Välillä tulee olo, että olemme perheesssä silti " eriarvoisessa" asemassa kun mies joskus pistää riidan sekaan vihjettä, että " hän tienaa ja rahaa menee kun akka ostaa vaatteita jne" . Mulla tili aina tyhjänä, tosin eipä niilllä 500e:n tuloilla kovin kummosia hankita jos makselee pikkulaskuja tai ostaa lapsille vaatetta ja huolehtii perheen pienistä menoista. Mies hoitaa isot lainat ja auton kulut sekä yhtiövastikkeet, ja se on toiminut hyvin. Olen palaamassa hyväpalkkaiseen työhön pitkän tauon jälkeen, muuttuukohan se ärsyttävä piilovittuilu sen jälkeen kun alan itsekkin kunnolla " tienata" ....ARGH!

Meillä on yhteiset rahat kuitenkin ja ollaan yhteiselon alusta asti aina menty yhteisillä rahoilla. Silti mua vit--ttaa se, että pitää kinuta rahaa ukolta vähän väliä kun tili tyhjenemässä. En mä sille mitään voi jos lapset kasvavat ja pitää ulkoiluvaatteita/kenkiä jne ostaa useasti. Taloudellinen tilanne meillä hyvä ja olisi " varaa" ostaa " parasta" ja " kalleinta" , mutta silti elämme vaatimattomasti ja mulle käy niin käytetyt tai markkinoiden edullisimmat edellisvuoden mallit jne. Eli en hassaa rahaa vain sen takia kun on " varaa" ....

Sekava selitys, mutta tuntuuko teistä muista kotiäideistä, et hemmetti kun aina on rahat kaikki?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat