Vierailija

Henkilö, jonka kanssa olen tehnyt töitä 6-7 vuotta sitten soitti ja tarjosi työpaikkaa... Olen nyt miettinyt asiaa viikonlopun ja huomenna pitäis vastata mutta en ole juurikaan viisaampi mitä tehdä :(

Argh, kaduttaako vuoden päästä jos en nyt ota vastaan? Kuitenkaan en ollut vielä aikonut töihinkään lähteä... Käkkärää :(

Kommentit (19)

tarjottiin unelmahommaa. Sanoin ei, vaikka toisaalta harmittikin. No nyt reilun vuoden päästä siitä, en saa sellaisia hommia millään jotka mua todella kiinnostaisi (olen jo töissä eli en enää kotona).

Ärsyttävää kun ajoitus oli mullakin pielessä. Silti en kadu päätöstäni. Lapset ovat tärkeimpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni oli myös hiljattain samanlainen tilanne ja tein saman päätöksen kuin sinä. Lapset ovat kuitenkin tärkeämpiä enkä halunnut tuota pk-ruljanssia (kyllä aamupala on hyvä syödä kotona...)

Ekat kuukaudet voi olla stressaavia, mutta kun pääset hommaan sisälle, niin varmasti jää aikaa ja energiaa myös lapsille. Usko pois, kotivuosien jälkeen ei niin vaan saa kivoja töitä. Kokemusta on itselläni ja monilla kavereillani.

Mutta kyllä mä periaatteessa olen päättänyt että valitsen lapset. Jos ei toista tilaisuutta tule niin sitten ei tule. Silti mietin onko tämä se elämäni tilaisuus...

Täytyy vaan miettiä miten asian esittää...

ap

Hyvin ne lapset saa sinne päiväkotiin. Aamupalakin tarjoillaan päiväkodissa, vaatteet päälle ja menoksi. Organisoida kai osaat ihan hyvin? Kaaoksen voi välttää, jos niin haluaa.

PÄRJÄÄT KYLLÄ! Ja sovi liukuvasta työajasta yms... joustoista.

Ei tuo nyt niiiin vaativalle kuulosta. Ei matkustamista, ei varmaan tarvi iltaisin ja viikonloppuisin paahtaa töitä. Kuten sanottu, ekat kuukaudet voi tuntua rankoilta, mutta kun lapset on tottunu tarharytmiin ja sä päässy työkuvioihin sisälle, niin kaikki menee hyvin.

Usko minua, parin vuoden päästä sua harmittaa, kun et enää sä kivaa työtä vaan mätänet jossain tylsässä hommassa päivät. Tai pahimmassa tapauksessa olet työttömänä.

Mulla on kaksi lasta, 5- ja 2-vuotiaat. Olen reilu kolmekymppinen, toimistoalan hommia tehnyt. Kotona ollut tuon reilut pari vuotta. Nyt tarjottu senior managerin hommaa, olis selkeä ylennys mulle ja tosi mukava tyyppi tämä työtä minulle tarjonnut. Eli työ ois varmaan tosi kiva ja lisähaasteitakin sais, mutta kun en oikeen haasteita nyt just kaipaa vaan haluisin olla kotona kun lapset pieniä...

Eli ajoitus pielessä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat