Vierailija

Olisiko se tietty ammattikunta, persoona, ulkonäkö, elämänkokemus, joka vaikuttaa uskollisuuteen?

Terv, pettäviin machoihin kyllästynyt

Sivut

Kommentit (44)

Saunailloissaan ne kapiaiset öljyävät toisensa ja painivat pihalla. Saattaa joku sitten toisiaan munistakin hiukan puristella. Mutta vieraiden naisten perään eivät kyllä katso...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mikä olisi varma tie.

ei se että joku kristitty kapiainen, muslimi, ateisti hevari tai veturinkuljettaja sattuu olemaan uskollinen, tee siitä koko ryhmästä silliin täysin uskollista.

voiko kukaan sanoa tietävänsä 100% varmasti että kukaan mies ei ole uskoton jossain tietyssä tyhmässä tai ammatissa.... epäilen.

kyllä minkäin olen lujasti sitä mieltä että katso millainen suku hänellä on, jos

suvussa on paljon eronneita ja karanneita, niin kyllä se aina jotain kertoo.

ehkä jossain on sitten uskollinen upseeri, mutta itse en ole tavannut yhtäkään, otokseni on noin 100-150 korkeassa asemassa olevaa kapiaista. Niin härskejä ukkoja en ole nähnyt missään, kun kerholla nämä viinapäiset herrat...

Uskollisuus ei riipu ammatista, uskonnosta, ulkonäöstä tai muusta sellaisesta.

Minun mieheni luonne ja moraaliset arvot pitävät hänet uskollisena minulle.

Jo ensimmäisenä viikkona tutustumisesta huomasin, että minulla on ollut suuri onni tavatessani juuri hänet. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja liittomme on hyvä ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja ennen kaikkea rakkautta riittää!

Otat niin paljon omaa tasoasi alempaa, että mies on ikionnellinen saadessaan sinut eikä voi vaihtaa parempaan, vaikka haluaisi. Siis köyhä, pieni ja hintelä luuseri. Omasta tasostasi rippuu miten alas pitää mennä.

Oman uskollisen mieheni löysin tanssikurssilta, hän ei ole uskovainen, mutta uskollisuus näyttää olevan kotikasvatuksen peruja - kaikki suvun miehet (ja naiset) ovat yksiavioisia ja uskollisia puolisoilleen.

Lainaus:

ei ainakaan. Jos vielä osaa pukeutua ja pussata. EI!

Takahuoneen ujo nörtti palvoo joka askelta.

nimim. kokemusta omaava

Hyvin sanottu! Samaa mieltä.

Kaikista suurimmalla todennäköisyydellä juuri moskeijan miehet ovat niitä nilkeimpiä! Olen pyörinyt niissä kuvioissa, joten uskolliset ovat siellä hyyyvin harvassa. Ota laput silmiltäsi.

Todella monet naiset valittavat, että heillä on uskoton mies. Tottakai heillä on uskoton mies, koska he ovat valinneet sen komean ja viriilin supliikkimiehen. Jos haluatte uskollisen miehen, niin ottaa helvetin ruma, impotentti ja mykkä mies. Se ei käy vieraissa. Ja jos haluatte väkivallattoman ja uskollisen miehen, niin ottakaa se pieni, flegmaattinen, heikko, nössö, helvetin ruma, impotentti ja mykkä mies. Kumppanin valinta on helppoa kun sen osaa.

Miehet pitävät hoikista naisista ja naiset uskollisista ja väkivallattomista miehistä - kun naisilta ja miehiltä kysytään heidän tärkeimpiä kriteereitään tulevan kumppanin suhteen. Tässäkin asiassa miehet ovat paljon huonommassa asemassa! Siinä missä melkein kaikki hoikat naiset ovat jo varattuina, niin kuvailemiani uskollisia ja väkivallattomia sinkkumiehiä on vapaina sinkkuina pilvin pimein. Kyllä naisten kelpaa.

mutta nuo uskovaiset miehet ovat aika lailla uskollisia. Koska he tuntevat olevansa vastuussa myös Jumalalle eikä vain vaimolle. Tämä lisää enemmän omantunnontuskaa, että joku näkee.

Ja näin yleisemmin neuvon sinua etsimään miehen, jolla on tahdonvoimaa ja selkärankaa. Jos tällainen mies sinulle jotain lupaa, niin hänellä on munaa seisoa lupauksensa takana. Minulla on kotona upseeri ja luotan häneen kuin kallioon: hän ei ainkaan "vahingossa" petä.

Lainaus:

Siinä vaiheessa kun uskollisten suvun salaisuudet alkaa paljastua onkin jo myöhäistä paeta. Tosiasiassa miehesi isä onkin hänen serkkunsa isä ja veljensä. Isoisäsi onkin mummosi veli (vrt. Kauniit ja Rohkeat) Joku tuolla kehui että miehensä suku on niin uskollista että. Ei kai nyt tuommoisia asioita ihan kauheasti levitellä.

en tosiaan tiedä, mutta kertokaa toki meille muillekin jos jotkut tietävät.

itse minulla on ainakin toistaiseksi vielä mies johon luotan täysin, mutta niin monesta ammatista on tuttuja ja tarinoita kuullut, että mahtaako mikään ammatti- tai ihmisryhmä oikeasti olla 100% uskollista....

enemmän kai se uskottomuus on vaan ihmisen korvienvälistä ja moraalista kiinni, eikä niinkään ammatista, harrastuksista, musiikkimausta tms.

Lainaus:

mutta ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen ota sitä nörttiä, jos saa sen karismaattisen supliikkimiehen, joka pukeutuu!?

Heh - kyllä ottaa kun on ottanut tarpeeksi monta kertaa turpiinsa siltä supliikkimieheltä. Ihan oikeasti, jos niitten narsistien ja muutenkin idioottien omaan napaansa tuijottelijoiden kanssa on kulkenut, arvostaa pikkuhiljaa ihan muuta kuin sitä "pikkutakki, vaaleanpunainen paita ja kiva trendikäs kravatti tyyppiä" joka on ah niin ihana katsoa, mutta kumisee tyhjyyttään kuin tyhjä tynnyri.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat