Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Muutamaa palstaa seuranneena ihmettelen että miten äidit ehtii kirjoitella niin paljon nettiin??? Muutamaa nettituttua seuranneena ihmettelen että miten niillä äideillä jää oikeasti aikaa sen/niitten lasten hoitoon ja niiden kaa olemiseen? Onko ne juuri niitä tulevaisuuden perheitä missä lapset ovat ties missä psykiatrisissa hoidoissa??? Itse olen siis vielä lapseton, mutta en kuvittele istuvani koneen ääressä 24/7 kun lapsen saan. Tuskin se pelkkä tissi vauvalle suuhun ja sormet näppikselle on sitä mitä ainakaan itse haluan... Ymmärrän toki että äideilläkin pitää olla omaa aikaa ja seurustelukanava (vaikka se oliskin vaan netti), mutta tosiaan kyllä niin moni leikki-ikäisenkin äiti vaan roikkuu koko ajan netissä. Mitäköhän se oli ennen?

Kommentit (6)

vaan lähinnä siis niissä missä nikin perusteella tietää kuka kirjoittaa mitä ja milloin. Ja sama äiti kirjoittaa useammalle sivustolle.

Oikeasti mua mietityttää ne lapset. En todellakaan syyllistä kaikkia äitejä, mutta kyllä niitä joitain löytyy keillä se perhe-elämä pyörii netissä :-(

Eihän se 30min per päivä paljoa olekaan, omasta mielestäni vaan ihan hyvä tuuletusaukko kotiäidillekin, mutta 24/7 on jo eri mun mielstä. Mitä ne lapset tekee sillä välin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistä muuten päättelet, että samat äidit täällä istuisivat koko päivän. Itse käyn täällä aamulla ennen kun alotan työt ja illalla kun lapset ovat nukkumassa. Harvoin olen puolta tuntia pidempään ja silti olen täällä joka päivä ja tiedän mistä puhutaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat