Vierailija

Aivan kamalaa

Kommentit (14)

Minunkin vanhempi poikani odotti ensin kaksosia ja ei onnistunut!

Olin tosi surullinen, halusi kovasti lasta! Nyt on ihanan pienen prinsessan isä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paha paikka myös lähisuvulle ja ystäville. MIten siitä kuolleiden lapsiensa synnytyksestä voi selvitä. Pitää huolehtia ettei vaan mene syyttämään itseään :(.

toooooosii kauan aikaa ainakin siitä kun kertoi, mahakin oli jo tosi iso. Oli kaatunut ja istukka irronnut tms. En viitsinyt kamalasti kysellä, mutta ei ilmeisesti ollut kerkinyt ajoissa lääkäriin jotta lapset olisi voitu pelastaa

tosin ne syntyi elävinä ja ehdittiin hätäkastaankin, toinen eli muistaakseni noin 4 tuntia ja toinen noin vuorokauden:( nyt sillä on kaksi lasta. ei kaksoset kuitenkaan.

Kauhea kohtalo. Pistää ihmisen miettimään omiakin pikku murheitaan vähän toisessa mittakaavassa.

Minä pääsin vastaavassa tilanteessa juuri ja juuri 28 viikolle. Lapset selvisivät ja niistä tuli vielä rakkaammat, kuin ehkä normaaliaikaisena olisivat olleet. Menettäminen oli niin kauan lähellä.

Mikä ilo on ensin ollut kun on saanut kuulla että odottaakin kaksosia ja sitten menee kaatumaan ja menettää lapset

ja joutuu kaiken tämän jälkeen vielä synnyttämään ne =(

ap

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä sitä melkein voi kun elää niin kovin vaimonsa tukena!

Ja joka tapauksessa on minun poikani tytär. En meinaa sanoa että oikani vaimon.

Niin on toisellakin pojalla poika ja tytär!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat