Vierailija

1) Työn, joka ei vastaa täysin koulutustani, mutta jossa on ihanteelliset työajat, työmatka ja lomat

2) Työ, joka vastaa koulutustani ja jossa on haasteita, mutta lapset joutuisivat olemaan noin tunnin verran päivässä pitempään hoidossa kuin 1-vaihtoehdossa. Palkka parempi.

Toisin sanoen, ottaisitko vähemmän haasteellisen työn muutamaksi, jos se olisi perhetilanteen kannalta parempi vai haasteellisen työn, jossa normaalit lomat ja lapset hoidossa 9 h/pv.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi, saisinpa minä edes yhden :(

Kyllä mä kallistuisin tuon enemmän koulutusta vastaavan paikan puoleen. Ainakin omassa tilanteessani sellaisen saaminen olisi kuin lottovoitto, josta olisi hyvin vaikea kieltäytyä.

Mutta sun pitää ap tehdä valintasi ihan itse. Täällä tulee erilaisia vastauksia yhtä paljon kun on vastaajia. Näille vastauksille sun ei kannata päätöstäsi perustaa. Tee niin kuin itse tunnet parhaaksi. Minusta tuntuu, että haluaisit valita kakkosen, mutta siinä nyt kiikastaa lasten hoitoaika..?

Vierailija:

Lainaus:

Minusta tuntuu, että haluaisit valita kakkosen, mutta siinä nyt kiikastaa lasten hoitoaika..?

Kyse ei ole kuin tunnista päivässä, mutta pitkällä tähtäimellä katkeroidut jos et valitse sitä vaihtoehtoa, jonka oikeasti haluat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat