Vierailija

~on kehunut minua unelmiensa naiseksi aina baarissa

~omistaa puhelinnumeroni mutta ei ota yhteyttä

~välillämme säkenöi...

Onko vain ujo vai ei ole kiinnostunut?? Tiedän että on vapaa. Miten vihjata silleen sopivasti että olen kiinnostunut??

AUttakaa...odotan et laittais viestin mut EI :(

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehen mielestä vaikka noin 1/3 naisista voi olla kauniita tai luonnonkauniita. Eikä silti ole kiinnostunut kuin osasta heistä. Teet ap juuri kuten kuvasit, moikkaat ja annat olla. Tekee kyllä itsensä tykö jos on oikeasti kiinnostunut.

Mutta... miksi olet " pelimiehestä" kiinnostunut? Minä ainakin kierrän ne kaukaa.

Kerta usein ravintolassa flirttaillaan monille. Ja joku ihastuu ja moni ei. Kysy seuraavalla kerralla suoraan jos hän haluaa lähteä vaikka kahville selvinpäin.

Näin saat suoran vastauksen haluaako hän tavata, katsella vai ainoastaan koskea.

niin en mene juttelemaan hänelle ollenkaan? Hymyilen ja tervehdin ja vietän iltaa omassa seurassa. Jos on kiinnostunut niin tekee asialle jotain vai? Ja jos ei tee, niin ei ole kiinnostunut, minä en ota ikinä mitään yhteyttä enkä alennu ruinaamaan tai epätoivoiseksi tyrkyksi?

Näinkö?

ap

ei yritä mitään.. Eihän kaikki ole päällepäsmäreitä mutta mikä tässä on homman nimi?

ap riutuu..ihanaa kun te autatte!! Voin ens su tulla kertomaan sit jos (kun) törmätään taas;)

En ole keskenkasvuinen, olen 26v.. On kehunut minua ties miksi, unelmanaisekseen ja en ole mikään kukkahattusuttura vaan ihan meikattu&huoliteltu nainen.

Höh.. Mä oon niin ihastunut siihen.. miten kannattais toimia.. ehkä vaan just moikata eikä jutella enää mtn!

~ap

Varattu ei ole, tiedän 100-varmasti.

Tätä sähköä välillämme on ollut ensitapaamisesta lähtien! Ja mies on tunnustanut että on aina katsonut miten luonnonkaunis olen jne

ap

pukeudu parhaimpiisi ja kävele miehen ohi flirttailevan hymyn kera. Vilkuile ja hymyile. Eiköhän se tule juttelemaan, ei voi olla tulematta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat