Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja kireet mammat pilaa aina joka toinen keta mun av-session!!!!

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

ja ihmettelin hänen kommenttejaan kun en ollut itse ikinä täälä käynyt lukemassa. Sanoi että tänne kirjoittaa vain täydellisiä suoriutujaäitejä haukkumassa muita ja on ihan p..... keskustelupalsta.

Tulin mielenkiinnosta tutustumaan ja alan pikkuhiljaa saada käsityksen mistä hän puhui.....

älä ap välitä, toisilla on niin heikko itsetunto ja kurja elämä, että on täällä pakko kettuilla muille ja olla ilkee, kun ei muutakaan keinoa keksi siihen pahan olon purkamiseen. ota se siltä kannalta, että autat jotakuta tunteidensa selvittelyssä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

väkivaltaa on. Mutta tämä yhteisö on tällainen elävä pallo, rönsyilee joka suuntaan eikä koskaan tiedä, mihin seuraavaksi tartutaan. Perusvire on negatiivinen, mutta onneksi on aina muutama symppis joukossa, jotka tajuaa jujun.

Tuo väkivalta kohdistuu kaikkiin, jotka uskaltavat kertoa jotain itsestään.

En ole mitenkään jäänyt koukkuun, olen vasta parina päivänä näitä juttuja lueskellut mielenkiinnosta ja näyttää siltä että ei ole pelkoa jäädä koukkuun näin outoihin ja sairaisiin juttuihin mitä täälä on. Että hyvää jatkoa vaan kaikille !

Vierailija:

Lainaus:

ja sain sellasen hyökyaalloon haukkuja ja kauhutarinoita niskaani, että lopetin pitkäksi aikaa palstailun. Suomalaiset sitten osaavat olla ilkeitä.

Ei oikein uskoisi, että näin tuskaiset ja ikävät ihmiset ovat moni pienten lasten vanhempia. Ei varmaan mene kotona kovinkaan hyvin, kun on niin kovia patoutumia että niitä pitää täälä niin rajusti purkaa. Kannattaisi varmaan hakea ajoissa jotain muuta apua.

ja sain sellasen hyökyaalloon haukkuja ja kauhutarinoita niskaani, että lopetin pitkäksi aikaa palstailun. Suomalaiset sitten osaavat olla ilkeitä.

ja ihmettelin hänen kommenttejaan kun en ollut itse ikinä täälä käynyt lukemassa. Sanoi että tänne kirjoittaa vain täydellisiä suoriutujaäitejä haukkumassa muita ja on ihan p..... keskustelupalsta.

Tulin mielenkiinnosta tutustumaan ja alan pikkuhiljaa saada käsityksen mistä hän puhui.....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat