Seuraa 

Kuinka monta on paikalla tällä viikolla?

Minulla tuo paino jumittui sen nousun jälkeen ihan täysin paikalleen, eli olisin tyytyväinen kun saisin sen vähän aikaa sitten tulleen 1,5kg pois. (Jos sitten lähtisi vielä 1kg, niin se olisi hyvä tulos.)

Mutta en näköjään ole kovin hyvä muuttamaan elämää terveellisemmäksi kun koko ajan sorrun herkkuihin ja jätän liikunnan väliin.

Mutta nyt on taas uusi viikkoa ja yritys on kova. Kävin tänään jo vähän liikkumassa, ehkä huomenna taas uudestaan?!

Mitä muiden kevääseen kuuluu?

Kommentit (6)

Tännehän palannut paljon viitosia kertomaan kuulumisiaan.

Oletteko malttaneet pysyä viikonlopun erossa herkuista? Minulla on varmaan flunssaa pukkaamassa päälle, kun liikunta ei maistu ja olen sortunut herkkuihin. Nyt keskityn pysymään terveenä, puntari saa näyttää maanantaina mitä vain.

Eli mulla se tsemppiviikko siirtyi jälleen viikon eteenpäin. Tavoite on kuitenkin vastoikäymisistä huolimatta kirkkaana mielessä.

Keväistä viikonloppua kaikille! (Vaikka aurinko taitaa jäädäkin piiloon.)

täällä olen minäkin, ja paino näkyy asettuvan vanhoihin tuttuihin lukemiin kuin itsestään - kun sain sen sinne pudotettua! Olen siis kolmatta viikkoa tavoitteessa (70 kg), jonka tiedän olevan sellainen paino, jonka alle pääsen kyllä jos haluan, mutta johon paino palaa aina kun en erikseen keskity sen vahtimiseen. Ja koska olen 70-kiloisena mielestäni hyvän ja hoikan näköinen ja olo on kovakuntoinen (nyt kun olen taas päässyt liikunnassa vauhtiin), en näe edes syytä yrittää suurempaa pudotusta.

Kuten huomaatte, mulla on oikein itsetyytyväinen vaihe menossa :) Kroppa on ollut aina " eriparinen" , alaosa 42 ja yläosa 38. Niin nytkin. Onneksi yläkroppa on aika lihaksikas - ja on kai se alaosakin niiden pehmusteiden alla...

Imetän edelleen, joten lopullinen totuuden hetki koittaa mulle vasta joskus tuonnempana. Toisaalta herkkujen kulutus on edelleen sitä luokkaa, että siitä on vara vielä nipistää ilman että jää kokonaan herkuitta! Toisaalta kun menen töihin, käveleminen vähenee taatusti nykyisestä. Tai ei kai sen pakko ole, jos saisin kuskattua lapset hoitoon kävellen, tulisi 2 km/pv ja jos ottaisi matkakorttiin arvoa eikä aikaa niin tulisi ehkä käveltyä r-asemalta useammin toimistolle (1,5 km/siivu)... Uskotaan näin ;)

Koko talven sambicissa käytyäni ja vyötärön löydyttyä aion myös osallistua sambakarnevaaleihin kesäkuussa! En ehkä ole kulkueen hemaisevin neito (no hei, en OLE neito), mutta ainakin sambicin joukkueessa on niin kaikenkokoista tanssaajaa, että kyllä sinne yksi tämmöinenkin mahtuu. Ja meillä on sentään vaatteet päällä, vaikka hame onkin lyhkäinen! Kesäkuun 9. päivähän on siis todella upea ja aurinkoinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla menee samaa rataa. paino on ollu sama nyt kolmisen viikkoa. mutta kun katson käyrääni, niin se kuuluu asiaan.. mulla menee niin että kolme-neljä viikkoa sama paino ja sitten kilon pudotus. viimeiset kilot on tiukassa..

nyt paino siis 59.

olin muutama vuosi tässä samassa painossa, ja taisin sen hetkeksi saadakin 58:n muttas siitä alemmas en enää. uusia konsteja pitäs olla jos haluis alemmaks. Ja sama juttu oli n. 6 vuotta sitten.. olen siis jojoillut!

mutta en tiedä haluunko alemmaks kuin sen 58 (joka on tavoitteeni), en halua olla ihan riuku:) olenhan äiti ja aikuinen! kiinteyttä lisää haluun paljon, etenkin peppaan ja jalkoihin. yläkroppa on mulla aina ollut paljon pienempi kuin ala, ja kun nyt yläosa on pienentyny kans, niin alkaa olla jo liian pieni, omasta mielestäni. lihasta lisää siis tavoitteena hartiaan ja käsiin.

mutta samaan malliin jatketaan täällä. eilen uusi ostos oli jumppakuminauha, sillä olis tarkotus jumppailla iltasin telkkarin ääressä!

tsemiä kaikille, ilmoitelkaahan loputkin itsestänne!

Ei edellenkään mitään uutta auringon alla. Paino sama kuin 2 viikkoa (ja koko alkuvuosi) sitten, eli 56,4kg. Liekö tuosta laskeekaan.. Mutta vielä siis pienoinen tsemppi ja yritys päällä.

Hienointa on kyllä se että kun kokeilee samoja vaatteita jotka viime kesänä mahdollisesti jopa kiristivät, niin nyt tippuvat päältä. Olen varmasti jokus lukioaikoina painanut viimeksi tämän verran. Ylipainoa ei ikinä ole BMi:n mukaan ollut, mutta siis siellä normaalipainon ylärajoilla on keikkunut. Eli saavutus se on tämäkin =) Ja tosiaan niitä bikineitä minäkin meinaan mennä sovittamaan kun vain joskus kauppoihin asti ehdin ;)

Otin ohjelmaan uuden jumpan kun sellainen 6 kerran " kurssi" sopivasti alkoi. Kiinteytysjumpan nimellä tuo kulkee, jospa nimi olisi jotenkin enteellinen ja siitä jotain apua olisi. Tänään illalla on 2. kerta ja olihan tuo ensimmäinen ihan hyväntuntuinen jumppa. Olin vain niin jumissa tiistain kuntopiiristä, että osa (varsinkin jalkaliikkeistä) piti tehdä hiukan kevyemmin.. Tänään sitten täysillä.

Ja kun nuo metsätietkin alkavat olla suht sulaneita, että vaunuilla pääsee hyvin eteenpäin, niin aivan huomaamatta päivän lenkitkin ovat pidentyneet ainakin sen 1-2km päivässä.

Mutta se täältä. Otetaanhan viimeiset kiritykset ennen kesää!

...että jos tämmöinen lepsu odottaa kesää 15 kiloa pienempänä kuin vuosi sitten, niin kyllä se onnistuu teiltäkin ihan varmasti! Monella ei taida olla imetyksen veroista apulaista, joten niitä lipsahduksia ei saa niin helposti anteeksi, mutta hiljaa hyvä tulee. Tsemppiä siis :)

8 kiloa poistettuna. Vaan vielä mitä! Paino junnaa siinä 65-66 eli se mitä edes hieman sain pois alkuvuonna, tuli takaisin ja tässä ollaan.

Oma vika, oma vika! Vitsi, kun on niin huono tuo tahdonvoima tai mikä lie... En kerta kaikkiaan pysty pitämään päivää ilman että en söisi jotain makeaa, keksiä tai ylimääräisiä.

Harmitti, kun vasta-aikoihin käytiin miehen kanssa shoppailulomalla yksi yö ja kun koettelin vaatteita ylle, niin vedet siinä tirahti silmiin. Ajattelin, että ei voi olla totta, millainen vatsa minulla on ja takamuskin. Kun vaatteet saa olla koko 42 ja joskus muinoin on siihen 36 sopinut. Minnehän se minun " oikea minäni" on oikein kadonnut. Kai jonnekin kakkavaippojen sekaan...

Mutta josko tässä nyt jossain vaiheessa, kun täältä pohjoisesta lumet sulaa, niin tulisi sellaista " bikini-innostusta" kehiin ja saisi uutta intoa laihdutukseen.

Kova kaipuu on lenkkeilyyn, kun asfaltti paistaa. Mutta miten sitä vaunujen ja 3-vuotiaan kanssa kunnon lenkille lähtee. Tahtoo olla sellaista maleksimista. No joo, jos yrittäisi kunnolla vaikka heti kun mies kotiutuu töistä. Hyppäisi siitä soppakattilan ääreltä lenkkitossuihin ja menoksi...

Hyviä vointeja ja hoikkia vyötäröitä vaan teille muille!

Ja ihanaa kesän odotusta, kärpäset ja aurinko tulee, oli puntari valmis tai ei. ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat