Vierailija

miten järjestätte lastenne hoidon? Odotan jo kauhulla kun pitää hoitovapaan jälkeen lähteä töihin, vaikka siihen vielä 1,5 v aikaa. Miehelläni 3-vuorotyö ja minulla 2-vuorotyö. Minulla aamuv alkaa 7.00 ja iltav loppuu 22.00. Miehellä aamu 6.00 ja ilta loppuu 22 sekä lisäksi yövuorot joiden jälkeen pitää saada nukkua. Vanhempi lapsi aloittaa koulun sinä vuonna kun töihin lähden. Miten läksyt, viikonloput yms. Työvuoroihin emme pysty vaikuttamaan. Kumpa saisin jostakin päivätyön, huoh...

Kommentit (1)

Molemmilla epäsäännöllinen kolmivuorotyö. Nyt olen hoitovapaalla. Kun olin viimeksi töissä, meillä oli yksi koululainen ja yksi päiväkoti-ikäinen. Jälkimmäinen kävi tietenkin kolmivuoropäiväkodissa. Koululaiselle jouduimme ajoittain soittamaan illaksi seuraa. Mun sisko kävi tai sitten MLL:stä tuttu lukiolaistyttö. Yövuoroja ei ollut samoihin aikoihin miehen kanssa koskaan.

Nuoremmalla oli lopuksi vain 10 hoitopäivää kuukaudessa. Niistäkin jotkut olivat vain muutaman tunnin mittaisia.

Nyt olen aikaisintaan marraskussa menossa töihin. Ollaan muutettu viime kesänä. Katsotaan nyt, millaista se on. Kaksi menee kuitenkin päivähoitoon ja tässä päiväkodissa illalla on haettava viimeistään klo 21.30 (entisessä 22). Jos ei voi hakea, niin lapsi jää yöksi.. Toivottavasti ei joudu usein jättämään tuon vuoksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat