Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

täyteen omituisia " paukuroita" , ei mitään kovia niinkuin vaikka finni mutta koko toinen puoli tulee sellaseksi perunapelloksi, kun vähän aikaa olen istunut/levännyt, katoavat. en osaa tuota edes lääkäriltä kysyä, kun niin outoa. paukurat siis tosi isoja ja selkeitä ja sitten tuo toinen puoli myös tulee ihan kipeäksi, kipukin levon myötä häviää.

Kommentit (17)

ne juuri noin, että alapää alkaa siis sattua ja lepo heti auttaa? ei niihin varmaan mitään apuja ole (niinku jalkoihin vaikka tukisukat:) onko vaarallista? pitäskö välttää liikaa liikkumista sitten? mä oon aatellut, ette i kellään muulla voi tällästä olla... kiitos vastauksista!!! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla auttoi tukisukat myös alapään suonikohjuihin. Oli hirveä paine alapäässä, jos en pitänyt tukisukkia. Kannattaa pitää. Synnytyksen jälkeen en ole pitänyt, mut ei sen jälkeen oo tuntunut painetta.

ensimmäinen suonikohju juuri tonne alapäähän: tein raskasta työtä ja keskiraskauden aikana se tuli: nostelin raskaita esineitä jne.. ja toki minäkin muutenkin liikuin paljon.. mut se raskas työ sen teki. Kun en osannut olla tekemättä ja seisoin paljon = lisäksi asiakaspalvelutyötä. Oli tosikin kipeitä juuri yhdynnän aikana tai jälkeen tai sekä että, ja kun kauan olin seisoma-asennossa. Lähti raskauden jälkeen, mutta sitten kun aloin kolmatta odottamaan, jo paukama tuli uudelleen!

Ja taas lähteny pois. mutta haluaisin kyllä joskus, että se leikkautettaisiin.. kyllä se joskus tuntuu taas uudellee yhdynnän jälkeen paukamana, mutta ei ole kipeä.

Mutta asiaa auttaa varmaan se, että jalkojeni suonikohjut leikattiin siinä välillä. Tämä meidän tuleva iltatähtemme tuo sitten äidille taas vanhat kohjuvaivat takaisin :(

Mutta kyllä ne synnytyksen jälkeen lähti.. eikä ne mua kauheesti vaivanneet... Mut jos sulle niistä kauheesti on haittaa niin varmaan kannattais lääkärille niistä puhua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat