Seuraa 

Hei!

Mitä rintapumppua suosittelette? Minulla Ainun käsikäyttöinen, mutta tuntuu, että vain rikkoo rinnanpäät ja tekee ne kipeiksi. Jossain näin mainostettavan Aventin pumppua, onko kenelläkään tästä kokemuksia? Minkä hintainen mahtaa olla ja mistä niitä voi ostaa? Ja kumpi on parempi, käsikäyttöinen vai elektroninen?

Kommentit (3)

Minäkään en tykännyt ainun pumpusta, sillä oli tosi raskas lypsää. Nyt mulla käsikäyttöinen aventin pumppu ja se on ollut tosi hyvä, ainut miinus on, että joskus tiiviste vähän temppuaa, pumppu on aika kallis (n. 60 euroa). Sähköpumppua en ole kokeillut.

Avent Isis on ollut mun mielestä ok, kun vaan kasaa sen kosteana. Muutoin tiiviste voi fuskata, jolloin imuteho kärsii. Niitä on ollut käytettynäkin aika paljon myynnissä, joten kannattaa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paras, mitä oon koittanut on Avent Isis. Pieni miinus, kun siinä on niin paljon osia. Ilman silikonista suppiloa se oli oikein mukava ja tehokas.

Mulla on kotona sairaalan sähköpumppu lainassa, mutta siinä on mun mielestä liian pakkotahtinen rytmi, eikä siitä voi ees säätää nopeutta. Ainoostaan imuteho on säädettävissä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat