Vierailija

Onko kenenkään muun lapsella yhtä hullua mummoa kuin minun? Mummo A sanoo VIHAAVANSA Mummo B:tä, kun lapsemme pitää tästä B:stä enemmän ja se on kuulemma hänen omaa syytään. Tavallaan toki onkin, koska kyse on siitä, ettei tämä sekopää A osaa olla lasten kanssa ollenkaan eikä itse tee mitään mummosuhteen eteen, kun taas B leikkii ja laulelee, keskittyy pelkästään lapseen kylässä ollessaan jne. Lapsemme jumaloi tätä B-mummoa.

Voi luoja miten hulluja ihmisiä sitä onkaan. Menipä vielä haukkumaan mummo B:n tästä syystä. Onko kenenkään muun (appi/)vanhemmilla napsahtanut yhtä pahasti?

Kommentit (5)

Mummo A syyllistää minua jatkuvasti miten harvoin saa nähdä lapsenlapsiaan, vaikka ei itseään saa koskaan hilattua kylään. Pienten lasten olisi matkustettava tuntitolkulla. On se jännä miten ei voi soittaa tai korttiakaan laittaa. Kaikki yhteydenotto pitäisi tapahtua minun kauttani vaikka minä olen miniä, en tytär. Kerran vuodessa meidän kesälomalla matkustetaan eläkkeellä olevaa muummo A:ta katsomaan. Alkuun mummo A häärii keittiössä mutaman tunnin, kun lapset yrittävät ottaa kontaktia. Kun ruoka on vihdoin valmista, pitäisi lasten istua into pinkeenä ventovieraan muumon sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Anoppi epäilee jatkuvasti että äitini saa nähdä lapsenlapsia useammin (niin saakin). Mutta eivät lapseni nyt äitiänikään niin usein näe, kuin anoppi kuvittelee. Mua ärsyttää tuo tyyli suunnattomasti että kateellisena kysytään " jaahas taasko vanhempasi olivat luonasi" .

Silti anoppi ei itse yritä yhtää olla aktiivinen yhteydenpidossa esim. että soittaisi pojalleen joskus ja kyselisi miten menee ja miten lapset voivat. Ilmeisesti kaiken yhteydenpidon pitäisi tulla meiltä vain ja meidän pitäisi heidän luona käydä...

Olemme tänä vuonna käyneet anoppilassa 2 kertaa lasten kanssa vaikka anoppila on 3 km päässä...

tosin eivät ole olleet naimisissa enää 20 vuoteen. Jos anopilla kyläillessä tulee puhetta, että ollaan seuraavaksi menossa hänen ex-miehensä luo, anoppi supattaa lapselle " Ethän lähde papalle. Jää tänne mummun kanssa." Minä en ole kuulevinaankaan... Ja lapsi tykkää sekä mummusta että papasta, tietenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat