Seuraa 

Hei kaikille! Jotkut saattavat minut muistaa menneiltä vuosilta. Olen vaihtelevasti ollut palstalla. Halusin vaan kertoa teille meidän tarinan, vaikka tiedän ettei se todellakaan lohduta siilloin kun kaikki kaatuu päälle.

Eli meillä IVF-poika 2/04 jonka jälkeen pikku-kakkosta yritetty keväällä 06 ja syksyllä 06 myös IVF:llä. Minulla PCO. Viime syksyn hoidon jälkeen voimat ja hermot olivat niin umpisolmussa että päätettiin ettei enää mitään hoitoja. Taas kaan ei nimittäin löytynyt yhtään munasolua! Jottenkin tuntui ettei enää kannata! Ei ainakaan muutamaan vuoteen.

Marraskuussa kävin lääkärissä normaali tarkastuksessa ystäväni suosittelemalla gynellä. E-pillereitä olen popsinut koko elämäni että edes jonkinlainen kierto on pysynyt. Nyt tein myös sen päätöksen ettei niitä enää. Tämä lääkäri olikin kanssani samaa mieltä ettei ehkäisyä jos ei voi tulla raskaaksi. Hän määräsi homeopaattisia valmisteita, rakeita ja tippoja. Aluksi nauroin niille, mutta joka aamu otin annoksen. Yllätykseksi kierto tulikin aivan ajallaan joulukuussa. Sen jälkeen taas ei....

Viime viikolla meni taas hermot ja olin varaamassa aikaa omalle lääkärilleni. Hän on monesti kehottanut tekemään testin ennen soittoa jotta voi turvallisin mielin määrätä lääkkeitä. Ja kuinka ollakaan, testi oli positiivinen! Voitte kuvitella millainen " shokki" iski kun todella olin tekemässä nega testiä että saan taas kierron kuntoon jollain muilla lääkkeillä. Siis todella olin hämmentynyt ja ihmeissäni, minullehan sanottiin etten voi tulla raskaaksi!

Vielä en enempää tiedä, tänään menen neuvolaan! Viikoista ei mitään tietoa, mutta niin pitkällä tämä ei ole että olisi alkanut siitä ekasta kierrosta!

Vielä en myöskään uskalla olla kuin varovaisen onnellinen! Päivä kerrallaan, aika näytää. Kävi tässä miten kävi niin pääasia etä minä voin tulla raskaaksi!

Halusiin vaan kertoa tämän teille kun muille en uskalla vielä kertoa! Toivon sydämestäni että teistä jokainen onnistuu joskus jollain konstilla! Mutta ihmeitä näköjään voi käydä, jos niihin uskaa! Voimia ja jaksamista hoitorumbaan teiille jokaiselle! Ja aurinkoisia ajatuksia!

T: saanamaaria

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat