Vierailija

Kävin ostaa pojalle lauantaina kengät ja se helvetin myyjä on ottanut visalta, siis mä sanoin kysyttäessä, että PANKKI puolelta, mut jus katselin noita pankki juttuja ja sieltähän se oli otettu....VITTU!

Kuuntelisivat mitä sanotaan.

Kommentit (8)

Ja todella ärsyttää kun sanon heti korttia annettaessa esim masterilla niin kysytään sekuntti myöhemmin kummalla.

Kuunnelkaa jurpot kassat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja mun mielestä se pitää kyllä veloittaa ensisijaisesti pankilta ellei selvästi sanota, että VISALLA. Näin mulle opetettiin kun olin kassalla

Eikä se tosiaankaan ole asiakkaan velvollisuus tarkistaa, kyllä kassalla pitää kuunnella! Ja yleensä ensisijainen veloitus on pankkikortilla.

se on asiakkaan homma tarkistaa allekirjoitettaessa. Ottaahan se pattiin, mutta... Eikö sen Visan voi heti nollata, niin ei kerkiä menemään mitään korkoja? En ymmärrä, että mitä niin kauheeta voi moisessa olla.

Se meni suoraan sillä kortin tunnuksella eli en ole sit katsellut kassakuitteja....ja siinä en siis kirjoittanut mitään.

-ap-

ja voihan sen heti maksaa joo...mut oisin maksanu mielellään ilman mutkia

ostin kalliin kännykän ja olisin halunnut siihen maksuaikaa ja sanoin että visalla, myyjä laittoi kuitenkin pankkikortilla. eikä suostunut vaihtamaan kun siitä olisi ollut niin paljon vaivaa???

Siinä sitten loppukuu maksettiin ruokakaupassa visalla yms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat