Vierailija

Nyt tässä sitten on vain kärvisteltävä ja odotettava milloin mies on valmis.

Saisipa jotain helpotusta edes tähän että malttaisi odottaa

Kommentit (12)

Itsekin olen jo yli kolmekymppinen, joten kai tähän tilanteeseen on vain alistuttava. Ja mitään yllätystä en miehelle aio järjestää. Enkä salaamaankaan pysty, koska sitä ennen pitäisi poistaa kierukka. Ihmettelen myös suuresti miksi miehet ovat niin lapsentekoa vastaan, koska naisethan sen lapsen nyt kuitenkin (mitä sitä kieltämään, näinhän se vaan on) pääasiassa hoitavat ja päävastuun kantavat. Ja miehethän voivat vain ottaa ja häipyä, naiset taas eivät yleensä ilman lapsia lähde. Näitä karanneita miehiähän on tämä maa pullollaan.

Keksi itsellesi jotain muuta mietittävää. Mulla se on matkan suunnittelu. Sovittiin et ens syksyllä/talvella lähdetään jonnekkin kauas ja sit sen jälkeen aletaan yrittämään toista lasta. Minä ajattelin kohta alkaa suunnitella matkaa kun vain ens talven lomat tulisivat kaikki myyntiin. :)

Yritä kans pysyä poissa vauvakuume palstoilta, ne eivät varmastikaan helpota oloasi ;)

Ystäväni ylipuhui miehensä (puoli väkisin?!) hankkimaan lapsen ja raskauden loppuvaiheessa sit mies muutti pois ja ilmoitti haluavansa avioeron. Olisi kyllä tehnyt mieli tintata sitä miestä kun lähti siinä vaiheessa. Eikä kyse ollut mistään teineistä vaan yli kolmekymppisestä pariskunnasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kolmatta lasta. yritä nyt vaan kestää sitä vauvakuumettasi. Sinun miehesi ei ainakaan ole näitä 30+ tyyppejä, jotka eivät koskaan ole valmiita... sen todistaa ikänne ja kaksi lasta.

meillä on niinpäin, että minä (nainen) en halua vielä, vuoden tai kahden päästä vasta. ei toista voi tässä asiassa patistaa. olette kuitenkin hankkimassa lapsia, ei vain ihan vielä.

Joten ei tässä todellakaan ole mikään kiire siihen kolmanteen. Hyvä ja kunnollinen mies joka on loistava perheenisä.

Tahtoo vain vielä odottaa ennen kolmatta. Ja ymmärrän kyllä täysin, talossa kaksi pientä lasta joiden kummankaan odotus aika ei ole ollut helppo.

Oma vauvakuume ei vain usko järkisyitä....

t: ap

kovin paljon lykätä. Riskit kasvavat ja myös se mahdollisuus, että ei tulekaan raskaaksi.

Mikä ihme näitä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Vielä yli 30-vuotiainakin halutaan elää sitoutumattomina, eikä ainakaan perhettä haluta perustaa, vaikka olisi kaikki puitteetkin jo kunnossa. Miehillehän lisääntyminen onnistuu vielä vanhempanakin, mutta samanikäisen naisen kohdalla riskit ovat kasvaneet.

Ja onko sitten hauskaa elättää lapsia vielä eläkeikäisenä, kun saa ne keski-iässä?

Oli se todella raastavaa. Mies kun ei edes yhtään osannut sanoa, onko oikea aika puolen vuoden vai kolmen vuoden päästä. Ymmärrän sinua todella hyvin. Meillä tämä meni niin, että muutama kuukausi miehen päätöksen jälkeen vaihdettiin ehkäisyä ja siinä välissä raskaus sai alkunsa. Nyt sitten odotellaan syysvauvaa ja molemmat innokkaina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat