Vierailija

Miltas kuulostaa, vaha-hiilihydraattinen ruokavalio, seka liikuntaa seuraavasti: 3 kertaa viikossa kuntosalia ja 3 kertaa viikossa kavelya 1 tunti tai uintia 15 minuuttia (oon aika huono uimaan ja toikin aika tuntuu tosi raskaalta).

Onnistuuko tolla ohjelmalla 1 kg/vko painonpudotus. Oon suht koht hoikka nytkin mutta haluisin samoihin mittoihin kuin ennen raskautta.

Kommentit (7)

no tuosta ruokavaliosta on paha sanoa, kun et kerro tarkemmin. Kalorimääriä tietysti kannattaa katsoa vähähiilarisellakin.

Liikunta kuulostaa ihan hyvältä. Tunnin kävelyä en pidä kovin ihmeellisenä likuntana noin niinkuin kropan rasituksen kannalta (muutenhan se tietysti on tosi hyvä juttu), samoin tuo uinti on niin lyhytkestoinen, ettei haittaa, vaikka tulee noin usein. Kuntosali on hyvä asia, teethän sitten homman oikein (isohkot painot, toistoja se 2-3 x 8-12 /liike ja oikeilla liikeradoilla).

Jos jotain tuohon haluaisi lisätä, niin jotain vähän pitempikestoista aerobista. Vaikka sitten salilla kardiolaitteilla kerran pari viikossa pitempi lämmittely, niin että hengästyy kunnolla. Osan kävelystä voisi korvata pikkuhiljaa juoksulla, jos sen estäviä ongelmia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tavallaan eri tavalla rasittavaa, ja oishan siina sitten yksi lepopaiva viikossa. Onko taa ohjelma ihan pielessa? Niin ja ihan kylmiltaan en oo aloittamassa vaan pitkin talvee oon kaynyt kuntosalilla enemman tai vahemman saannollisesti. Vai oisko parempi etta aerobinen liikunta ja kuntosali ois samoina paivina 3 kertaa/vko, jolloin liikuntaa ois paivassa enemman, mutta lepopaivia viikossa 4.

ap

Vierailija:

Lainaus:

puoli kiloa kasviksia päivässä ja 5 hedelmää. [b]Rasvat ja sokerit pois.[/b] Sitten toimii kyllä...

Tällainen ruokavalio ei ole terveellinen.

puoli kiloa kasviksia päivässä ja 5 hedelmää. Rasvat ja sokerit pois. Sitten toimii kyllä...

Yhden berliinin munkin sulatukseen tarvitaan 4 tunnin kävely, joten ei se liikunta vaan se rasva!?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat