Vierailija

Eli ollaan miehen kanssa seurusteltu yli vuosi. Olen yhden lapsen yh. Mies asuu yksin, poikansa asuu äitinsä kanssa.

Olemme välillä puhuneet yhteenmuuttamisesta mutta sekin näemmä ollut vaan huulenheittoa miehen puolelta koska nyt sitten ilmoittikin että hän haluaa pitää nykyisen (edullisen) kämppänsä. Ja että kun hän on parista aiemmasta suhteestaan joutunut pakkaamaan kamansa ja lähtemään niin hän ei haluaisi senkään takia luopua nykyisestä halvasta asunnostaan.

Mielenkiintoista mielestäni että jo valmiiksi suhtatutuu suhteeseemme niin että jossain vaiheessahan sitä kuitenkin erotaan.

Itse haluaisin kyllä sellaisen " normaalin" suhteen jossa eletään yhdessä normaalia arkea jne. Ketäänhän ei kuitenkaan voi eikä pitäisi pakottaa yhteen muuttamaan.

Vähän vaan tulee sellainen fiilis että ilmeisesti mies haluaa vaan ns. kermat päältä.

Oletteko muut olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (6)

Mä reagoisin ihan samoin jos vasta alta vuoden olette yhdessä olleet. Oli ihan hirveä homma hankkia uusi asunto kun exä heittikin omastaan yksi kaunis päivä pihalle. Olimme avopari ja kun meno ei miellyttänyt exääni niin sanoi että lähdepä pois. Asuin " armosta" exäni luona kuukauden ennen kun löysin oman asunnon.

En minäkään luopunut omasta asunnostani pitkään aikaan kun aloitin uuden suhteen.

Puhukaa asiasta, älä noin nopeasti tee johtopäätöksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

enää oikeasti uskoo kestävään suhteeseen??!!

Ei kukaan ei.

Etenkin jos on useampi ero takana niin ei sellaisella ihmisellä ole enää rohkeutta heittäytyä mihinkään ihmissuhteeseen täysillä.

Niistä tulee näitä kermankuorijoita.

Sen jokainen havaitsee vasta erottuaan ja yritettyään pariin kertaan rakentaa kestävää uutta suhdetta. Valitettavasti prosentuaalisesti erittäin huono ennuste..

Ei kannata ottaa tuota miestä liian vakavasti, varsinkin kun sinulla on lapsi, joka voi joutua kärsimään tilanteessa. Ota sinäkin mies vähän niinkuin ylimääräsenä namuna, ota pelkät kermat, äläkä haaveile enempiä vaan katsele toisella silmällä koko ajan parempaa.

Itse olen kaksi kertaa eronnut, ja yhdessä asuttiin molempien exien kanssa.

Ymmärrän kyllä miestäkin mutta toisaalta tarvitseeko uutta suhdetta peilata niihin entisiin?

Haluaisin uskoa ja yrittää yhteiseloakin jossain vaiheessa.

Mutta totta on, että reilu vuosi ei välttämättä ole vielä hirmu pitkä aika seurustelua. Ja ehkä sen yhteenmuuton aika tulee joskus. Ja tosiaan ajattelin että keskustella täytyy miehen kanssa mitä hän tältä suhteelta haluaa nyt ja tulevaisuudessa.

t.ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat