Vierailija

Olen siis työharjoittelussa ja pomo sanoi palautteen annossa että kaikki hammaslääkärit yms pitäisi hoitaa työajan ulkopuolella mutta ihmettelen että miten sellainen on mahdollista kun olen joka päivä niin pitkään töissä. Kaikki vakituiset täällä tekevät 6h päiviä ja aina yksi vapaapäivä viikossa kun ovat myös lauantaisin töissä. Kertokaa minulle että miten käyn hammaslääkärissä, kelassa, työkkäri

Kommentit (9)

mikä tarkoitti käytännössä ehdotonta 37,5h/vko. Istuin kaiket illat " hyvittämässä" miinuksia tai muuten poissaolotunnit vähennettiin palkasta, mikä oli HUIPPUHUONO 1400¿/kk. Sattuneista syistä en viihtynyt muutamaa kuukautta kauempaa ko. paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta meillä on terveyskeskuksen hammaslääkärissä yksi ilta viikossa juuri näitä ihmisiä varten. Hammaslääkäri on silloin auki klo 18.00 saakka. Itse tosin käytän yksityistä vastaavasta syystä.

ja työkkärissä ei kai tarvi käydä jos on töissä?

Jos on yksikin vapaapäivä keskellä viikkoa, niin silloinhan voi hoitaa asioita. Tai varmaan kai voi ottaa joskus palkatonta vapaata vaikka ip:n, jos ihan pakollisia juttuja on?

Jotkut työantajat tosiaan ns. istuvat työntekijän päällä, päivällä työaikaa ei saa kävellä ovesta ulos vaikka olisi ns. pakollisia hoidettavia asioita. Yleisempi käytäntö tosiaan on että saa käydä lääkärissä tm asialla mutta se on omaa aikaa, ts. joko käytetty työaika korvataan ylityöllä muulloin ilman erillista korvausta tai siiten aika vähennetään palkasta. Selvennä työnanantajaltasi kumpaa käytäntöä hän tarkoittaa, ensimmäisen kanssa on todella hankala elää.

Vierailija:

Lainaus:

mikä tarkoitti käytännössä ehdotonta 37,5h/vko. Istuin kaiket illat " hyvittämässä" miinuksia tai muuten poissaolotunnit vähennettiin palkasta, mikä oli HUIPPUHUONO 1400¿/kk. Sattuneista syistä en viihtynyt muutamaa kuukautta kauempaa ko. paikassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat