Seuraa 

huomenta!

mailla on taas kerran (neljas) inssi edessa keskiviikkona. eilen jo puoli seitseman illalla kaskettiin pistaa pregnyl. inssi on ke puoliltapaivin. eikos siina tule jo kauhean pitka toi vali, reilusti yli 36tuntia!! ja muniskin oli maanantaina vasta reilu 17mm. miksikohan sita ei jaaty viela kasvattelemaan??!! usko taas kateissa.... kauheessa flunssassa viela kaiken lisaksi, onkohan sillakin hunontavaa vaikutusta? toista viikkoa jo rakatauti, en edes toihin tanaan jaksanu lahtea. nyt onkin sitten aikaa murehtia naita juttuja sangyn pohjalla......

niin ja jos huomen miehen taytyy toimittaa simpat niin uskaltasko enaa tanaan romatisoida? viimeksi su-ma yona. pelottaa etta toi aika pregnylin ja inssin valilla on niin kauhean pitka, johan siina kerkee ovis tulla ja menna? vai kasvattaako pregnyl viela munista jos on tarve?!

suurkiitos kaikille jotaka viittii vastata tai jakso edes lukea mun marmatuksen!!!!!!!

positiivisia ajatuksia ym kaikille.

annu

Kommentit (8)

17 mm muniksen voi jo ihan hyvin irrottaa, ei sitä tarvitse enää kasvatella. Samaten on toivottavaa, että inssissä rakkula on jo pujennut, joten 1,5 vuorokauden ajoitus on lähes nappiin, vielä kun muistaa että munasolu elää 1, jopa 2vrk.

no hei! hassua...samaan aikaan kun vastailit mulle niin olin sulle kirjottamassa huhtikuun inssipinossa!!! kiitos etta autoit muo pohdinnoissani. ja kaikkihan ei ole meitin kasissa vaikka kuinka kaikkemme yritettas....pitas itte vahan rauhottua...

juu, joskus matkalle sattuu niiiiiiin tympeita hoitsuja (toki kaikilla saa olla huono paiva, mutta kun nama jutut on valilla niin hammentavia ja epavarmuus iskee, niin toivois tukea ammatti-ihmisilta. elkaa kuitenkaan samalla alalla olevat loukkaantuko!!) mulla on ollu kans kaikenlaista ja myos niita aivan upeita tyyppeja ketka jopa kotiin soittaa peraan -toista aarilaitaa. onneksi on tallaset sivut missa voi kans kysella ja hakea tukea!

eli lueskelen varmaan tota helmikuisten pinoa ja toivottavasti sulta kuuluu siella sitten plussa uutisia !!!!!!!!!+++++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos itsellesi! :) Vastaan vielä tänne tuohon inssipinoon kirjoittamaasi vastaukseen: mulla on aina ollut lievää vaikeutta tulkita noita ovistestien viivoja, joten siksikin vähän jännittää nyt tuo testailu. Olen kyllä mielestäni varmaksi voinut sanoa, kun olen plussan saanut. Ultraa ei lääkäri " luvannut" enää, kun eilen munis oli 16.5mm, vaan uskoi testin tulevan positiiviseksi tänään tai huomenna. Saisihan sieltä tietty varmaan rahalla yhden ylimääräisen ultran, mutta kun mun muutenkin niin pirun hankalaa töistä lähteä, että " säästäisin" sen lähdön sitä inssiä varten. Oviskipuja mulla ei oo koskaan ollut, mutta nyt ekan kerran ilmeisesti munisten kasvukipua, joita edelleen tuolla vasemmalla ajoittain tuntuu.

Onnea vaan sulle kovasti huomiseksi, pidän peukkuja kello 12! :) Ja samalla peukutan itselleni, että pääsisin inssiin torstaina! ;)

Killa

Katoin tuota klinikkani ohjetta ja siinä sanotaan, että inssi tehdään 36-40 tuntia Pregnylin pistämisen jälkeen, joten toivotaan että tuo sun aikasi on sopiva! En kyllä tiedä koska tuo Pregnyl munasolun irrottaa, mutta kyllähän se irtoamisen jälkeen kai säilyy hengissä ainakin 12 tuntia, joten sittenhän se olisi siellä valmiina odottelemassa!

juu, totta on etta jos kerran viela intoa loytyy niin ei kun romantiikkaa kehiin!! ja nyt kun aloin ihan miettimaan niin ekassa inssissa meilla tais olla se yksi paiva valissa ja silloin oli kuitenkin parhaat simpat verrattuna seuraviin kahteen isnssiin.....hassua! etta mene ja tieda???!!! eli taidetaan tehda niin kuin hyvalta tuntuu....ei jaksa tata ainaista laskeskelua ja ajoittelua. kitos tuesta ja ohjeesta!!

uskomatonta etta meilla oli 2kk tauko ja tuntuu etta on kaikki unohtunu...ihmismieli on janna, taitaa suojella itteensa...

eli tuli mieleen etta miten noitten irrotuspiikkien kanssa, tuntuuko teilla ihan normaalisti oviskivut (jos niita siis tuntee)? kun tanaan ei ainaskaan ole ollu mitaan. on noi tunteet enemmankin nenassa ja korvissa kun paa on taynna tohnaa. hyva vaan valilla etta huomio kiinittykin enemman ylapaahan kun alapaahan......hih.

kiitos viela neuvoista!!

Olen tässä pohdiskellut samansuuntaista kysymystä. Tosin tilanne on mulla vähän erilainen, kun pitää ensin odotella ovis-testin tulevan positiiviseksi, ennen kuin saan pistää Pregnylin. Eka inssi menossa ja aika pihalla olen. Lääkäriltä kysyin, että koska inssi on Pregnylin pistämisen jälkeen ja lääkäri sanoi 36 tuntia. Tänään kuitenkin klinikalle soittaessani tympeä hoitaja totesi, että inssi tehdään silloin kun heille sattuu sopimaan. Ymmärrän toki, ettei se minuutilleen voi tapahtua, mutta olisi ollut kiva tietää tuo inssiaika ennen kuin isken irrotuspiikin. Nyt ei voi kuin toivoa, että saan jonkun järkevän ajan.

Tuosta munisten koosta: mulle lääkäri sanoi, että muniksen ollessa 18mm voi ovistesti tulla positiiviseksi. Jos siis sulla oli eilen jo reilu 17mm, niin tänään varmasti yli tuon 18mm, joten huomiseen inssiin mennessä varmasti jo ihan hyvän kokoinen.

pregnyl kyllä vielä jonkin verran kypsentää munista ennen kuin irrottaa. senkun romantisoitte vaan, jos mieli tekee :-) ei tää varmaan lääketieteellisesti pätevä neuvo ole, mutta mun mielestä jos lapsettomuushässäkän kohdalla yhtään tekee mieli niin kannattaa käyttää hyväksi. pitkin hampain väkipakolla jyystäen taitaa olla turhaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat