Vierailija

Mä sanoin, että mä haluun naimisiin ja kaksi lasta, ja ensimmäisen lapsen mieluummin alle kolmikymppisenä. Yhteenmuuttaminen oli helpompaa, kun tiesi, että kummallakin samat tavoitteet perheen suhteen. Nyt olen 29 ja nyt sitten harkitaan, että aletaanko yrittään ensimmäistä lasta. Eipä tarvi nyt sitten kinastella asiasta, kun asiat on selvitetty jo 5 vuotta sitten! :)

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mä sanoin, että mä haluun naimisiin ja kaksi lasta, ja ensimmäisen lapsen mieluummin alle kolmikymppisenä. Yhteenmuuttaminen oli helpompaa, kun tiesi, että kummallakin samat tavoitteet perheen suhteen. Nyt olen 29 ja nyt sitten harkitaan, että aletaanko yrittään ensimmäistä lasta. Eipä tarvi nyt sitten kinastella asiasta, kun asiat on selvitetty jo 5 vuotta sitten! :)

Haluaisin palkita sinut jotenkin... Ehkä vaikka sillä tiedolla, että ihmisen mieli voi muuttua, ihminen voi muuttua. Yhtenä päivänä vain miehellesi on tullut liikaa vastoinkäymisiä ja hän aloittaa ryyppyputken, hakkaa sinut ja haistattaa pitkät sinun avioliitto ja lapsihaaveille. Ja kaikki ei ota tulevaisuuden suunnitelmia niin vakavasti vaan sanovat just sitä mitä puoliso haluaakin kuulla, vaikka omat ajatukset ovat aivan muut. Tällä " estetään" puolison häipyminen ja saadaan hyväksyntä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat