Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Apua, onko kukaan nähnyt myynnissä näitä paitoja? Näin pari viikkoa sitten lapsimessuilla tuollaisen paidan yhden neidin päällä, enkä jostain syystä tajunnut käydä vetämässä hihasta ja kysynyt mistä noita saa! Googlettamalla ei löydy eli jos jollain on infoa aiheesta niin PLIIS! Olis hauska yllätys työpaikalle :-)

Siis paidassa luki englanniksi jotain tyyliin: Se ei ole enään salaisuus tms. mutta ihan tarkkaa sana järjestystä en muista!

Kommentit (11)

Alpukka:

Lainaus:

Kokoa M! Käyttänyt olen vain muutaman kerran, koska kutistui pesussa hieman ja jäi selästä lyhyeksi (Olen 173cm pitkä). Joten melkein kuin uusi!

-Alpukka

Hei,

Olisin kiinnostunut pinkistä paidastasi.

Mitä pyydät paidasta?

Voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen katjaj2000@yahoo.com

T: Jopohopo

Millaisen punaisen haluaisit? Minulla on sellainen aniliini/vaalean punainen, kokoa L tarpeettomana kaapissa. käytetty korkeintaan 2kk epäsäännöllisesti.

s-posti (ilman välejä) on m v virtanen @ kolumbus.fi

Ota yhteyttä jos kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävin heti kurkkamassa! Vähänkö ihania vaatteita muutenkin!! Miten en ole kuullut kyseisestä kaupasta ikinä ennen?? Olenko hukannut edellisen odotukseni turhaan muumimamma-vaatteisiin?

Joo, siis sitä väriä jonka näin ei ollut myynnissä. Harmi, koska se oli joku ihana punainen ja nyt oli vaan keltaista väriä...

No mutta, shoppailemaan KIITOS vielä kerran osoitteesta!

Ajattelinkin itse säästää rahaa ja tilata jostain painofirmasta paidan kyseisellä tekstillä. Säästyy rahaa ja saa juuri sen värisen ja mallisen paidan kun haluaa.

Varmaankin on liian suuri :( Vaikkakin tuo L on mielestäni aika pieni L, lähempänä ehkä kokoa M. Mahani ei mahtunut paitaan enää rv 23 jälkeen, joten käyttöäkään ei ole paljon ollut, ostin sen n. rv 15.

Tuo väri oli myynnissä ainakin vuonna 2005, joten sen vuoden äideltä kannattaa kysellä.

10kaks

Kokoa M! Käyttänyt olen vain muutaman kerran, koska kutistui pesussa hieman ja jäi selästä lyhyeksi (Olen 173cm pitkä). Joten melkein kuin uusi!

-Alpukka

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat