Vierailija

Oon nyt vähän häkeltynyt... Omaa " tyhmyyttäni" minä sen löysin. Meillä on ollut vähän sellainen sanaton sopimus, että molempien puhelimet ovat vapaata riistaa, eikä niiden käsittelystä olla tehty sen kummempaa numeroa. Etsin sieltä tänä aamuna erästä omaa tekstariani (ihan oikeasti), kun pisti silmään outo palvelunumero lähettäjänä. " Tervetuloa seksitreffi-palvelun käyttäjäksi, tässä koodinumerosi" ... Onko kukaan tutustunut tuollaiseen palveluun (taisi olla .fi ¿päätteinen)? Mistä syystä siellä koodinumeroa tarvitaan? Kysyy hän sinisilmäisenä... Siis voiko tarvita vain johonkin kuvien selaukseen, molempien mielestä niiden katselu on kivaa kyllä, en minä siitä herneitä vetäisi nenään eikä se mulle kuuluisi. Vai onko se tosiaan joku rekisteröityminen itse treffipalveluun?? Hieman ehdin tutustua sivustoon, sinne ilmotuksen jättäminen vaatinee sp-osoitteen, mutta jos hän on kännynumeronsa antanut, niin onko tuo rontti hakenut puhelimitse jotain seuraa?! Noo, en minä oo ikinä ihmisen yksiavioisuuteen uskonutkaan... :( Kirpaisee kyllä, mutta en viitsisi ottaa esille jos se onkin jotain viatonta (siis no joo, " viatonta" ). Ja ihmetyttää että on jättänyt puhelimeensa tuon koodin, nyt nolottaa osin umpirehellistä itseänikin ¿ jos minä olenkin vain kuvitellut tuon sanattoman sopimuksemme puhelinten käsittelystä, eikä hän osannut aavistaakaan että plärään sitä?! Mutta näin kai ne klassiset kiinnijäämiset tapahtuu, että sikäli, vaikka en olisikaan SAANUT katsoa, niin jos tästä jotain suurempaa selviää, niin sitten kyllä vaiennan omatuntoni.

Kommentit (10)

En jotenkin taida viitsiä edes vaatia miestä tilille tuosta. Herkistänen aistejani, mutta pettää jos on pettääkseen, nyt vaan peukut pystyyn että näin ei käy. Tuntuisi vähän hölmöltä rälliä että kiinni jäit (tiedän ettei ainakaan tuon perusteella ole vielä ketään tavannut), jospa jännityksen haku jäisi tuolle asteelle. Niin ja joo, jos se on tosiaan hakenut sieltä vain katseltavaa.

Toisaalta on typerä olo ¿ merkit on tässä, mitä minä vielä tarvitsen?! On näin käynyt tuhansille muillekin, miksei kävisi minulle.

Toisaalta sinisilmäinen minä haluaa vielä luottaa. Katsokoot pokea, se ei haittaa tipan vertaa, ja jos sitä saa tuolla tekstarikoodilla niin siittä vaan. Kun tekee mieli luottaa niin kauan kunnes toisin todistetaan, kunnes TIEDÄN jotain. En ainakaan halua syyttää ennen sitä, sitten taas jos kysyn suoraan niin a) jos on pettänyt, niin tuskin myöntää (ei sitten ole kuitenkaan se mies jonka tunnen), ja b) jos ei ole pettänyt niin kun ajattelen omalle kohdalleni, tuntuisi tosi ikävältä kun ei luoteta ja otetaan edes puheeksi, jos siis itse rekisteröityisin saadakseni katsella pokea (jos olisin niin hoopo etten löytäisi ilmaista sellaista netistä ;) ).

No, ehkäpä jään odottavalle kannalle. Kiitti vielä kommenteista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..se vanha juttu, että ei halua uskoa, vaikka asia on päivänselvä. Mun kaveri teki täsmälleen samanlailla ja eihän siinä sitten kauan kestänyt, kun mies jäi muiden hässimisestä kiinni. Tartutti raskaanaolevaan vaimoonsa taudin.

Eilen olin kuin mikäkin petetty vaimopahanen - sorruin pläräämään sivuhistoriaa ja jopa väliaikaisia nettitiedostoja selvitelläkseni missä merkeissä se mies on siellä liikuskellut. No pokeahan siellä oli katseltu ;) Ei mitään reffinhakuilmoitukia näytetty selaillun. Nyt on typerä olo - mutta vielä typerämpi olisi takuulla jos olisin ääneen ruvennut epäilemään!

ahdistaa jo se, että huomasin että mies on selaillut seksitreffit. net (?) -sivustoa. Heti tuli mieleen, että hakeeko se seuraa... Mutta ilmeisesti sitä voi selailla huvikseenkin... Itseä ei kiinnosta, joten heti ajattelin, että sitä katsellaan VAIN jos myös haetaan seuraa...?

Sorry ap, ei siis ollu sulle vastausta.

Mua väliin ahdistaa tuo miehen poken katselu, mutta olen raskaana ja seksi ei nyt kauheasti itseä kiinnosta.

Kerran jopa kysyin, onko pettänyt mua ja uskoin kyllä, kun sanoi ei. Tuli siis epävarma olo, kun huomasin että on käynyt just seksitreffit tms. sivuilla. Mutta kai se vaan katseli videoita. Ja katselee.

nimimerkki, sähköpostiosoite ja salasana. Puhelinnumero tarvitaan, jos rekisteröityy myös nettiseksi-palstalle. Tuo palvelu mahdollistaa seksitreffi-ilmoitusten selaamisen kännykällä eli ainakin miehesi on tuollaisen tehnyt. Mutta ota huomioon, että miehesi on voinut tuon rekisteröinnin tehdä vain(?) katsellaakseen kuvia, eikä edes ole suunnitellut etsivänsä varsinaista seuraa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat