Vierailija

Olemme olleet yhdessä kolme vuotta. Ja nyt se vasta sitten laukoo ilmoille tällaisen luurangon. Ei kuulemma ole ollut meidän aikana miesten kanssa, mutta ehdotti kimppakivaa, jossa hänkin olisi toiselta mieheltä saamapuolella.

Itselläni on ollut vuosia sitten kokemus toisen naisen kanssa, joten ajatus ei ole minulle täysin vieras. Jotenkin miesten keskinäinen puuhastelu tuntuu luonnottomammalta, vaikka en siihen oikein järkiperusteluja löydäkkään. Erityisesti minua loukkaa se, että tämä asia tulee esille vasta nyt. Näin tärkeän piirteen esilletuomisen olisi suonut tapahtuvan aikaisemmin, vaikka mies ymmärrettävästi reaktiotani aristelikin.

Kommentit (13)

hetero- jotkut lähemmäs homoseksuaalista päätä, mutta tuskin kukaan ihan kumpaankaan ääripäähän. Sitä usein esille tulevaa asiaa en kuitenkaan ymmärrä, että miten se bi-seksuaalisuuden toteuttaminen parisuhteen sivussa on muka jotenkin hyväksyttävämpää kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa oleminen (joka heti on pettämistä)! Miten reagoisit, jos miehesi ehdottaisi heteroseksi-kimppakivaa, jossa ottaisitte toisen naisen sänkyynne? Ei bi-seksuaalin tarvitse saada parisuhteen ulkopuoleista panoa yhtään sen enempää kuin heteroseksuaalin. Jos parisuhteessa yhdessä hyväksytään myös parisuhteen ulkopuoleiset partnerit, on se asia erikseen, mutta jos ei, on se ihan sama, kieltäytyykö ihminen parisuhteen hyväksi seksistä toisten miesten, naisten vai miesten JA naisten kanssa...

Sinun housuissasi en niinkään jäisi jumittamaan ajatukseen miehen seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan lähinnä miettisin suhtautumistani tuohon ajatukseen muista partnereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Naisena minua kiihottaa miesten välinen seksi. Ja toisaalta olisin mielelläni myös yhtäaikaa kahden miehen kanssa,joten jos omalle kohdalle osuisi samanlainen tilanne,ei olisi ongelma...Mutta eipä ole miestä...

Me ollaan oltu yhdessä jo kuusi vuotta ja niistä kolme naimisissa. Lapsiakin on kaksi. Mies on koko tämän ajan valehdellut mulle, enkä varmaan vieläkään tietäis jos en olisi mennyt lukemaan miehen sähköposteja. Nyt tässä mietin eroa..

jos jokin asia vaikuttaa omaan parisuhteeseen (esim. niin että puoliso jossain vaiheessa haluaa samansukupuolista kimppakivaa) niin täytyyhän nyt sellainen asia jakaa..

Ei bin tarvitse pakosti saada " miesannostaan" , vaikka sun kanssa onkin. :) Sun ei tarvitse suostua kimppakivaan, jos et halua (en mäkään suostuisi), ja jos mies menee miehen kanssa touhuamaan, se on ihan yhtä lailla pettämistä kuin jos menisi vieraan naisen kanssa.

Itsekin olen bi, tosin mieheni on tiennyt asian alusta lähtien. Olen silti aivan yhtä uskollinen kuin kuka tahansa uskollinen hetero. Ei minulla ole tarvetta pyöriä heinissä toisen naisen kanssa, kun olen naimisissa. Sinkkuaikana bi-seksuaalisuus vain lisäsi valinnanvaraa, muuta vaikutusta sillä ei ole.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat