Seuraa 

Ensimmäinen kierukka ja ensimmäiset kuukautiset (siis kierukan kanssa ja synnytyksen jälkeen) eli ei juuri omaa kokemusta.

Tänään on seitsemäs vuotopäivä (vuotopäivien lisääntyminen kai normaalia), mutta vuoto vaan lisääntyy ja kivut ovat aika kovat, onkohan se ihan normaalia?

Ennen olin kipeä pari ekaa päivää niinkuin nytkin, mutta nyt sitten taas uudestaan kipeänä :(

Josko jollain kokemusta tai tietoa?

Kommentit (4)

Itsellänikin on vastaava tilanne. Kuukautiset on ollut nyt kolme kertaa. Kestävät ensin normaaleina viitisen päivää ja tämän jälkeen vuotaa huomattavasti enemmän vielä viikon verran. Aika kurjaa...

Tänään jo parempi päivä, eilen otin Buranaa ja se auttoi. Ehkä tämä tästä ja on siis varmasti normaalia.

Yhden kohtutulehduksen jäljiltä on vaan jotenkin pelokas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jaksoin kuparikierukkaa noin vuoden, jonka jälkeen vaihdoin hormonikierukkaan. Syynä olivat harmillisen pitkät ja runsaat kuukautisvuodot. Kai siinä kivutkin lähtivät, jos niitä oli.

Hormonikierukka vei kuukautiset lähes kokonaan. Mutta näkyvänä " hintana" olivat maksaläiskät kasvoilla kesäisin.

mulla synnytyksen jälkeen laitettiin kierukka. nyt mennyt vusi ja vasta nyt kuukautiset alkavat normalisoitua. Mulla oli ihan kauheita kanssa tätä ennen, vitsailin jopa, että pahempaa kun synnytys! Ny olen tyytyväinen, senkin takia, että ihan tarpeeks on hormonien kanssa leikitty viime aikoina ;))

deux

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat